کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چـــــرا که نه ؟؟؟!

سلام


من میخوام یک طرح را در جلسه رای گیری کنم .اما همه چیز رای گیری نیست.چرا همه چیز رای گیری نیست؟ چون طرح طرحیست برای پروژه ای بزرگ! پروژه ای که گفتن اش ساده است ،شروع کردنش سخت و ادامه دادنش فوقالعاده سخت.پس شوخی نیست!

دوست داشتم فلسفه ی این کار را برایتان بگویم اما کمی صبر میکنم طرح که کمی جلوتر رفت،ثابت تر شد آن وقت .


اما برسیم به اینجا که طرح چیست؟ طرح طرحِ راه اندازی یک نشریه سینمایی است.یک ماهنامه، مختص به خودِ کانـــونِ فیلم و عکس دانشگاه شهـــید بهشتی .


برای جلو رفتن، یک دل گرمی لازم است .حالا دل گرمی چه می تواند باشد؟ دل گرمی می تواند این باشد که بدانی کسانی هستند که به این کار علاقه مندند.اما علاقه مندی خالی نه !کسی که تا آخرش باشد.به قول معروف پایه باشند.


من همینجا بگویم که :کسانی از جمله :اشکان توپشکن/محسن باقرزاده (کانونی آینده)/محمد گلخندان/مصطفی عطارپور/عباس شکوری (مخصوصا" به عنوان تایپیست) . اعلام آمادگی کرده اند و بسیار مشتاق اند ولی این کافی نیست.


اگر کسی علاقه دارد بپیوندد به مجله ای که فعلا" تمامش بالقوست حتما" زیر این پست بگوید.

اگر کسی بتواند طراح جلد، ویراستار،مترجم،نقد نویس،ریو ریو نویس، و . . . باشد و تا آخرش هست . یعنی بشکلی پایه است حتما" اعلام کند و بداند که ما روی حرفش حساب باز می کنیم.


دو نکته ی دیگر :یک -اگر کسی از با تجربه های کانون بتواند همراه من مدیر اجرایی شود حتما" بگوید که بسیار لازم است.اگر کسی از پیشینه ی این طرح هم در تاریخ کانون خبر دارد بگوید.

دو - همه ی این هارا قبل رای گیری گفتم که ببینم در حد و اندازه ای می شویم که جلو برویم یا نه !


نظرات 7 + ارسال نظر
ب.رضائی یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:45

چرا که نه

زهرا شاه توری یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 10:54

خوبه خوشم میاد کمک کنم
آقای گلخندان باید شددددیددددد استقبال کنند.مجالی برای حرفهای سینمایی!

شکور یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 11:32

همونطور که به خودت گفتم، اگه مشکل جدیدی تو زندگیم پیش نیاد و 27مهرماه تکلیف زندگیم روشن بشه، حداقل به عنوان تایپیست کمک خواهم کرد...
از پیشینه هم بگم که این کار اونقد بزرگ و در عین حال، وسوسه کننده هست که تا حالا حداقل دو بار برای انجامش بحث های مفصلی شده که متاسفانه خود مطرح کننده ی طرح از اجراش پشیمون شده
یکی از مطرح کننده ها یه بنده خدایی از دانشکده ی علوم زمین بود و ارشد میخوند و اون یکی رو یادم نمیاد
ما یه ویژه نامه هایی رو هم در انتهای بعضی از کارها تو سالن نمایش فیلم می دادیم...

عطار دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 17:41

هستم...خیلی کار ردیفیه...آقا بذارید...خیلی کار خوبیه...
کمکم میکنم
منظورم اینه که پایه ام
ما هستیممممم...

ملک محمدی دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 18:54

دوست دارم در زمینه ارتباط با خواننده طرح مسابقه جدول معرفی کتاب و وبسایت کمک کنم

ترابی دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 22:44

منم میتونم نقدا و مصاحبه ها را تا اونجا که بتونم ترجمه کنم

جهان سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 18:17

بنده هم نخودی!!!
هر جا لازم باشه وبتونم به شدددددددت در خدمتم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد