کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

روز جهانی کودک و و حمایت کانون

سلام دوستان.


برای روز جهانی کودک که 17 مهر هست پیشنهاد دادم  عکسی رو که خودم عکاسش بودم رو روش کار کنیم و از طرف کانون فیلم و عکس دانشگاه بنر بزنیم.مثل اینکه این کار شخصی محسوب میشه و با مشورت دبیر و نزدیک بودن این روز(دوشنبه)فقط اعلام می کنم.


سبا حق طلب

ــــــــــــــــــــــــــ

شکور:

خانم حق طلب از من خواستن که اعلام کنم اگه کسی از بچه ها هم هست که عکس خوبی مربوط به این جریان داره، سریعا با ایشون هماهنگ کنه که اگه بشه از عکس اون دوستان هم استفاده بشه

درضمن...این یه پروژه ی شخصی با حالت فورس ماژوره چون همین دوشبه روز کودکه...

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا حنانی شنبه 15 مهر 1391 ساعت 02:57

ایده ی خیلی خوبیه:)
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد