کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای تمامی ورودی های جدید که علاقمند به فعالیت در وبلاگ هستند

از اون جایی که تو جلسه ی هفته ی گذشته متاسفانه نشد که با ورودی های جدید راجع به وبلاگ صحبت کنم و از اون جایی که ظاهرا نتایج رای گیری داره جوری پیش میره که جلسه به روزی می افته که از این به بعد من امکان حضور ندارم 

و باز هم از اون جایی که الان یک عدد علاقمند به فعالیت در وبلاگ داریم، از ایشون (آقای میلاد سلیمی) و بقیه دوستانی که علاقمند به فعالیت وبلاگی هستند می خوام که برای صحبت کردن راجع به این مقوله! روز یکشنبه ساعت 12 تا 1 در کانکس حضور به هم برسونند


نظرات 2 + ارسال نظر
niusha naserzareh شنبه 15 مهر 1391 ساعت 00:07 http://neu-namaki.blogfa.com

سلام. من متاسفانه نتونستم هفته ی پیش تو جلسه شرکت کنم. اما پیگیر بودم و وب انجمنو پیدا کردم. خوشحال میشم در زمینه ی وبلاگ نویسی باهاتون همکاری کنم. ادرس ایمیل و شضماره ی تماسم رو هم که دارین. منتظر تماستون هستم.

شما از دانشجوها هستید؟انجمن؟
شماره تماس؟؟؟من؟؟؟تماس برای چی؟؟؟
حنانی

به خانم حنانی شنبه 15 مهر 1391 ساعت 11:10

طبق حافظه ی من مطابق با اساسنامه، امکان فعالیت در وبلاگ، با ورود به نهاد تصمیم گیری محیا خواهد بود و با خروج از اون، این امکان مسدود نخواهد شد
صرفا محض اطلاع عرض کردم
شکور مطلع از اساسنامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد