کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری روز و ساعت جلسه ی آینده

با توجه به نظراتی که در پست صورتجلسه ی هفته ی گذشته دیده میشه، رای گیری فبلی به شکل بدی داره پیش میره و ممکنه به نتیجه نرسیم.

اما با توجه به همون نظرات، به نظر من بهتره جلسه ی این هفته روز سه شنبه ساعت 12 - 13 باشه (ساعتش که در هیچ روز قابل تغییر نیست معمولا، چون تنها ساعتیه که هیچ کس کلاس نداره) و اگر کسی مشکلی نداشت همین روز رو به عنوان روز ثابت جلساتمون در این ترم تعیین کنیم.


پس لطفا به شکل موافق - مخالف به روز سه شنبه برای جلسات رای بدید

در صورت مخالفت علت رو بگید لطفا

نظرات 17 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 17:08

موافق

ممنون از رای دادنتون
لطفا نام خانوادگی تون رو هم بنویسید.
فرامرزی
----------------------------------------------------
زهرا منتظری شاه توری.خوبه؟ دیگه حوصلم نیومد فامیلی مو بنویسم یه دفه

شکور چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 17:16

میدونم که رای گیری اشکان خیلی نامتعارف داشت پیش میرفت ولی فکر کنم قرار بوده که در انتهاش حد مشترک تمام نظر ها بشه زمانی که بیشترین افراد میتونن شرکت کنن
درضمن، رای گیری اشکان برای تعیین روز ثابت بوده نه فقط زمان جلسه ی این هفته..
از طرفی من از مسئول اساسنامه خواهش میکنم که از همین الا به فکر این باشن که ببین در تعارض یا وجود تفاوت بین رای گیری ها با موضوع واحد باید چه کرد...من به شخصه احساس خلاء قانونی کردم
شکور

الان هم شما به نظرات دقت کنید، میبینید که سه شنبه به شکلی همون اشتراک رو بین اعضا داره. من که نگفتم رای گیری اشکان برای روز ثابت نبوده، و تازه این رای گیری هم برای روز ثابته.
اصن باید تو یک پست جدا گذاشته میشد از اول.
ضمن اینکه الان یکی اومده گفته فلان روز میتونم
یکی گفته فلان روز نمیتونم
یکی فقط گفته فلان روز (معلوم نیست میتونه یا نمیتونه)
فرامرزی

سبا حق طلب چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 17:48

موافق

مسعود چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 18:38

بد نی1 فقط کل این ترم من باید ده دقیقه زودتر جلسه ها رو ترک کنم!!

آقا منم برای دانشکده ریاضیم.خودتونو ناراحت نکنید خیلی هم مهم نیست.استاد کی بموقع اومده که حالا بخاد دقیق بیاد.
کودوم استاد ده دقیقه پشت در نگهتون داشت؟عب نداره همین یه ترمه سخ نگیرین به جایی برنمی خوره .ترم دیگه یه مشورتی بکنین با من بگم با کودوم استاد بردارین.البته اگه ریاضی میخونین
شاه توری

حسینی مهر چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 21:00

موافقم

سارا حنانی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 21:42

مخالف! چون تعطیلی مه

ترابی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:14

کاملا موافق

جهان چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:39

موافق

آروین پارسا چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 23:20

موافقم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 23:52

سلام
هم موافقم هم مخالف
موافقم چون ساعتش خوبه
مخالفم چون من سه شنبه ها تهران نیستم
پس نتیجه می گیریم موافقم

یاسمین پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:13

شدیدا موافق!
(البته اگه حق رای داشته باشم)

ب.رضائی پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 14:35

موافق

مژده بشیری پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 21:17

موافق

علیرضا م شنبه 15 مهر 1391 ساعت 01:38

مخالف

به فرامرزی شنبه 15 مهر 1391 ساعت 10:56

نقدم رو پس میگیرم...هول هولکی خونده بودم متوجه نشده بودم دقیق که چی گفته ای
شکور

milad سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 21:26

mokhalef

فرشته کاوه چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 13:17

روز سه شنبه عالیه البته من خودم دقیقا ۱-۱۲ دیروز تو ساختمون IT نشسته بودمو داشتم با کامپوترا سرو کله میزدم چون یه بار اومدم تو وبلاگ نظر دادم و نظر خودمو ندیدم نمیدونستم باید شب تایید بشه و بعدا میاد فکر میکردم چون ادرس ایمیلو نزدم نظرم نیومده بلاخره تونستم با کمک بچه ها ایمیل درست کنم کلی هم خوشحال شدم ولی بعدش که اومدم تو وبلاگ دیدم جلسه تموم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد