کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخابات جانشین مدیر مالی ... !!!

در قبال صحبت هایی که با جناب پارسا مدیر مالی فعلی کانون داشتم ایشون اذعان داشتن که جانشین خودشون رو ... !!! 

.

آقا اصن بیخیال ..!! هرکی میخواد این ترم مدیر مالی بشه CM بذاره... !!! رای گیری هم مثه پست خودم یه روز مناسب انجام میدیم 

از طرف آروین پارسا.  

نه که پست من اینقد نظر داره نمیدونم کیو اصن انتخاب کنم... !!!   


 

اصلاحیه :    

                   بچه ها مثل اینکه من در نقل و قول دچار اشتباه شدم  

 اولا: عذر میخوام  !!  

 ثانیا:  من موضوع رو به آخرین رای گیری ها تغییر دادم... !! ‌

  

کاندیدا مشخص و در ترم قبل تعیین شدن که اسامی کاندیدا به شرح زیر است:
1-سیما ترابی
2-علیرضا ملک محمدی  
        رای خودتونو به مدت یک هفته به یکی از این 2 کاندید بدید... !!!  

  

با سپاس فراوان مدیر مالی وقت کانون.

نظرات 18 + ارسال نظر
فرامرزی یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 23:57

درست میشه نگران نباش
به نظر من که آروین هنو بمونه بهتره

آروین پارسا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 01:22

مرسی رامین جان!
راسنش کاندیدا مشخص و در ترم قبل تعیین شدن که اسامی کاندیدا به شرح زیر است:
1-سیما ترابی
2-علیرضا ملک محمدی
رای خودتونو به مدت یک هفته به یکی از این 2 کاندید بدید...

با سپاس فراوان مدیر مالی وقت کانون

رامین دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 19:39

رای من خانوم ترابی !!!‌
.
چون ایشون حداقل سابقه مدیریت مالی چند تا از پروژه های کانونی رو داشتن .. !!‌

پریماه مرادپور دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 19:55

اگه خود آقای پارسا نمی مونن.... سیما ترابی....!

جهان دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 22:28


خود آقای پارسا لطفا....

آروین پارسا سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 01:13

من نمی دونم حق رای دارم یا نه؟!؟!؟
.
.
اما در هر صورت من با خانوم ترابی موافقم

علیپور سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 13:56

اقای پارسا........

زهرا شاهتوری سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 16:46

سیما ترابی

سبا حق طلب سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 20:56

1.سیما ترابی

سارا حنانی سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 21:37

سیما ترابی عزیز که مدیر مالی نمایشگاه کتابمون هم بود

محبوبی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 11:07

سیما ترابی.

شکور چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 15:58

خانم ترابی گزینه ی خوبی هم برای مسئولیت مالی و هم بحث کتابخونه هستن
تو بحث کتابخانه اگه عطار میخواد سمتش رو تو تابستون ادامه بده، شاید بهتر از خانم ترابی باشه برای این سمت
و خانم ترابی هم با توجه به تجربه شون برای سمت مدیر مالی هم از ملک محمدی به نظرم بهتر هستن
پس فعلا من در مورد سمت معاونت امور مالی به خانم ترابی رای میدم تا ببینیم بعدا درمورد کتابخانه چه میکنیم
فقط یه سوالی پیش میاد...اگه عطار نخواد دیگه کتابدار باشه، چی کار کنیم
باس روش فکر کنیم
شکورم

فرامرزی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 16:51

من دوست داشتم پارسا بمونه
اما اگه قراره از این دو عزیز یکی انتخاب کنم من میگم:
خانم ترابی

به نظر من ملک محمدی کسی است که تو کارهاش با دقت عمل میکنه و هواسش جمعه، اما شاید بهتر باشه کمی تجربه اش تو فعالیت های دیگه بیشتر بشه، موارد بهتر رو امتحان کنه و بعد اگر هنوز هم به این مسئولیت علاقه مند بود بیاد سراغش (فقط به نظر من اینطوره ها)
و اما خانم ترابی گزینه ی بسیار خوبی هستن که فقط به دلیل شرایطی که در مقابل آروین پارسا کم داشتن، دفعه ی قبل انتخاب نشدن. تجربه ی چند بار مدیریت مالی اکران یا نمایشگاه رو دارن و فقط باید کمی به فکر و شم اقتصادیشون بیافزاین.
از همه ی این مسایل گذشته ایشون اصفهـــــانیـــــن!!! که این خودش دیگه خیلی پوئن مثبته

زهرا شاه توری چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 16:55

کامنتت پریسا مث سفارش رستوران میمونه :قهقهه.ببخشیدا

ترابی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:27

خود آقای پارسا مناسبترین فرد هستن اگه بمونن

سبا حق طلب پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:32

مسوول کتابخانه نیاز به حضور دائم در کانکس داره؟

شکور یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 11:35

پاسخ رو باید خانم محبوبی بدن! چرا نمیدن پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
اصلا خانم محبوبی کجان؟
به هر حال میتونید لیست وظایف کتابدار رو بخونید
موضوع اینه که کسی که بخواد این وظایف رو انجام بده، یا باید زیاد کانکس بیاد یا اینکه کسایی که زیاد کانکس میان رو برای این کار مدیریت کنه
شکورم

محبوبی یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 13:55

مسئول کتاب خونه طبق پستی که تو اساس نامه در رابطه با وظایف و حقوقش نوشته شده موظفه تا سه هفته بعد از بر عهده گرفتن سمتش روش استفاده ی اعضا از کتاب خونه رو اعلام کنه.که روزای حضورش تو کانکس هم جزوشه.دائم !! که نمی تونه تو کانکس باشه مطمئنا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد