کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران گره کور

آقای شکوری به اینترنت دسترسی نداشتند و از من خواستند که این خبر رو (که فکر کنم خیلیا منتظرش بودیم) بهتون اعلام کنم:


به احتمال قوی، در روز دوشنبه ی همین هفته گره کور در دو نوبت (برای عوامل فیلم و اعضای کانون) نمایش داده میشه.


ساعت دقیق و مکان اکران هم متعاقباً اعلام خواهد شد...


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شکورم:

دو ساعت پیش جلسه تمام شد و الان وقت کردم که بگم دوستان، فردا قطعی شده...

ساعتش تو جلسه تعیین شد

فکر کنم یکیش شد 4و نیم و یکیش هم 4

اشکان مدیر جلسه بود و توصورتجلسه اش خواهد گفت

درضمن، زمان دقیق رو هم توی کانون روی برد مینویسم


نظرات 1 + ارسال نظر
محبوبی یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 14:21

حتما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد