کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بیدار باش به آقای گلخندان و خانم جهانی پور

تاریخ ارسال شنبه 8 مهر ماه سال 1391 ساعت 08:24

ارسال کننده محمدمهدی رسولی  

عنوان نامه بیدار باش به آقای گلخندان و خانم جهانی پور


متن نامه سلام یه دوستا و همکارای خوب کانون

قضیه کلاس و کارگاه تصویربرداری از طرف من منتفی هست...چون با وجود پیگیری های من هیچ واکنش خاصی از طرف بقیه ندیدم.نه استقبال چندانی شد ونه کسی جز من پیگیر قضیه شد.پس همینجا پروندش مختومه اعلام می کنم!

اما بحث کلاس مستندسازی

قرار بود از اوایل مهرماه آقای گلخندان عزیز و خانم جهانی پو برای اکران فیلم مستند دست ب کار بشن ببینیم چقدر استقبال می شه...لطفا زودتر دست به کار شید و منم در جریان روند کار همراهی می کنم.امیدوارم این قضیه و برنامه ها بهتر از قبلی پیش بره...

محمدمهدی رسولی

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان شنبه 8 مهر 1391 ساعت 20:38

سلام...
بیدار باش بنده تابعِ بیدار باش و از همه مهم تر واکنش بچه ها نسبت به اکران مستندهای آقای گلخندانه
قرار بود اکران فیلم ها با آقای گلخندان باشه و (اگر) استقبال بود بنده پیگیر کارگاه مستند سازی باشم..
بتده منتظر اکران مستندها از جانب جناب گلخندان هستم...

saba haghtalab شنبه 8 مهر 1391 ساعت 22:22

فرامرزی شنبه 8 مهر 1391 ساعت 23:52

مهدی عزیز!
من به امید پیگیری های تو برای تشکیل این کلاس بودم
نمیدونم چقدر و در چه زمانهایی از بچه ها کمک خواستی که کمکت نکردن، اما وقتی این همه آدم هستند که کلاس تصویربرداری رو دوست دارن، دیگه منظورت از عدم استقبال رو نمی فهمم. اگه کمکی خواستی و کسی انجام نداده، لطفا منو در جریان بذار تا لااقل خودم کار رو انجام بدم.
خواهشم اینه که کنسل نکنی کار رو و همچنان پیگیرش باش و کمکی نیاز بود، ازم بخواه.

خانم جهانی پور!
شما هم لطفا این اکران رو پیگیری کنید، تا لااقل یک جلسه برگزار شه، اگه دیدید استقبال نشد و به زحمتش نمی ارزه، اونوقت لغوش کنید.

ممنون از هر دوتون

محمدمهدی رسولی یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 07:53

به محمد فرامرزی...
محمد عزیزم...
بچه ها خصوصا عباس در جریان پیگیری های من برای کلاس تصویر بودن.چندیدن بار پست گذاشتم که بچه هایی که واقعا کلاس رو می خوان اعلام آمادگی کنن ک دسته بندی شون کنیم و استادا رو انتخاب کنیم.اما تک و توک کسی نظر می گذاشت و خودت می دونی وبلاگ اصلی ترین راه ارتباطی حداقل بین من ک طهران نیستم و بقیه بچه هاست...چندیدن بار هم ک شخصا اومدم طهران باز هم نتیجه ی خاصی حاصل نشد...
تا همین جا رو داشته باش بقیش رو انشاالله روز اکران فیلم باهم صحبت می کنیم...

ب.رضائی یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 21:59

آقا ما هم چند بار اعلام آمادگی برای تشکیل کلاس تصویر برداری کردیم ولی خبری از شما نشد

فرامرزی دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 00:19

آقا تابستون بوده یه خورده هماهنگی ها کم بوده دیگه.
ایشالا این ترم بیا راهش بنداز کمکت میکنن بچه ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد