کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از دانشکده علوم ریاضی تا کانون!!!

تاریخ ارسال یکشنبه 2 مهر ماه سال 1391 ساعت 17:19
ارسال کننده مسعود  

متن نامه شما که ساعت ۱۰:۱۵ نبودید از علوم ریاضی کوبیدم اومدم بالا بابا تو رو خدا باشین ! اومدم عضو شم خیط شدم.
__________________________________________
از در باز کن کانون! خواهش می کنم زیر همین پست ساعت هایی که کانون بازه رو اعلام کنه لطفاً.

حنّانی


میگم سارا جان جلوی سال جدیدیا آبرو داری میکردی دخترم ، حداقل بگو مسئول کانکس ، دربازکن چیه؟؟؟ [:S007:][:S007:]

مگه کانون قوطی کنسروه؟؟؟ :دی

سلام دوستان جدید ، بنده مسئول کانکس کانون هستم و آخرین روز کاریم رو دارم پشت سر میذارم چون مسئول واقعی در راه دانشگاه و کانونه ولی هنوز نرسیده...

بنده یه توضیح کلی فقط عرض میکنم تا خانوم مرادپور بیان اون هم اینکه درِ کانکس از 10 صبح  تا 5 بعداز ظهر به طور رسمی بازه یک شنبه 10 تا 12 مسئول کانکس خانوم سلیمیان بودن که احتمالا کار داشتن کمی دیر اومدن که بنده به نیابت از ایشون عذر میخوام ازتون در ضمن این رو هم بگم که گاهی پیش میاد که بچه ها به خاطر کلاس یا هر مسئله ی دیگه ای یه کم دیر برسن به کانکس که طبیعیه کاش شما یه دور یه ربعه میزدی تو دانشگاه بعد میومدی تا درش باز می شد :دی
به هر حال انشاا... دیگه این مسائل پیش نمیاد.
[:S042:]
پری جهان
نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا شاه توری سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 10:27

ای خدا.ناراحت شدم.خوب الان اولای ساله قول میدیم بهتر بشه .خیلی زوود.شما بیای در باز باشه.
مذرت

سارا حنانی سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 22:17

والله من خودم از مخالفان این واژه ام پریسا! ولی راستش از بس همه استفاده میکنید(حتی خودت) دیگه فک کردم من غیر عادی ام لابد!!!
به اون علامت تعجب خیلی مهم بعد از در باز کن! دقت کن

محمد زین ال... چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 11:16

خیلی هم واژه ی عالی ایه...

شکورم چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 14:14

دوستان سال کف..با اینکه این اتفاق، اتفاق خیلی بدی بود ولی ما همچنان منظم ترین و قانون مدار ترین کانون دانشگاهیم...کافیه یه نگاهی به سایر ارگان ها بندازین...حتی ارگان های بروکراتیک دانشگاه...
شکورم

جهان چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 20:08

خیلی هم واژه ی با نمکیه!!!
من واقعا دوسش دارم!!!
راستی ..
[:S007::S007:]=
پس بنده داشتم شوخی میکردم ولی گویا واضح نبوده!!!
بنده خودم سردمدار هرچی در بازکنه ، هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد