کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین کلاس برقرار میشود

سلام 

دوستان توجه کنید  

تئوریها و نظریه های فیلم (کلاسیک) تا دهه ۱۹۶۰ 

این عنوان کلاسی میباشد که میخوام برگزار کنم و توسط استاد مازیار اسلامی مباحث تدریس میشود 

هماهنگیها با امور فرهنگی صورت گرفت و همچنین من با استاد صحبت کردم و بنا شد از دوشنبه ۱۷ مهر ماه دوره رو شروع کنیم 

این دوره ۸ جلسه میباشد 

از ساعت ۴:۳۰ تا ۶:۳۰ (احتمال میره ۵ تا ۷ هم بشه یا ۴ تا ۶) بنا به زمان کلاسهای دانشگاه تنظیم خواهیم کرد زمان نهایی رو ولی حدودا همین ساعت 

در مورد هزینه هم باید یسری مشورتهایی من بکنم و بعد اعلام کنم 

پوستر هم امیرحسین تقوی طراحی میکنه به زودی ایشالا 

از هفته آینده تبلیغات و ثبت نام رو انجام میدیم 

 

در آخر روی صحبتم با بچه های کانونی هست و واقعا توصیه میکنم این دوره رو بیاید و از مباحثی که مطرح میشه استفاده کنید و سطح هنری و اطلاعات خودتون رو بالا ببرید تا کانونی پویاتر و هرچه بیشتر هنری داشته باشیم 

 

امید صفایی

نظرات 3 + ارسال نظر
به امید دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 16:54

قیمتش چقد شد؟
برای بچه های کانون چقد؟
برای قدیمی ها چقد؟
برای خیلی قدیمی ها چقد؟
برای فسیل ها چقد؟
برای من چقد؟
شکورم

حاجی گفنم مشورت میکنم و اعلام میکنم دیگه

ترابی دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 23:34

قیمت بالا نگیدا حتما میایم

طلاکوب سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 14:52

روزش دوشنبه ها ست؟ امکانش هست یه روز دیگه باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد