کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای سخنرانی داوطلب شوید!

همونطور که میدونین، تو جلسه ی معارفه کانون باید یک نماینده روی صن داشته باشه که چند کلمه ای در مورد کانون صحبت کنه.

من پیشنهاد میدم از الان ، دوستانی که دوست دارن برن روی صن، هر چه سریعتر خودشونو معرفی کنن تا نماینده رو هم تا اون روز رای گیری کنیم.

ممنون


ضمنا برای شرکت در رای گیری خانم سلیمیان اینجا کلیک کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسینی مهر جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 12:46

سن نه صن

اولا که اینجا خیلی املا اهمیتی نداره
و اما دوما...
در واقع کلمه ی scene در فارسی ترجمه ای به شکل "سن" یا "صن" نداره و این کلمه فقط یک کلمه ی به اشتباه رایج و محاوره است که مستقیما از تلفظ واژه ی انگلیسی آن وارد زبان ما شده و استفاده میشه و قراردادی نشده که "سن" نوشته بشه.
من هم به خاطر اینکه "سن" برای سن و سال استفاده میشه "صن" رو استفاده کردم.
سوما...
حاجی من خودم این کاره ام...یک سره گیر میدم به غلط املایی این یکی اون یکی، به نظر من تو هم بیا با هم غلط های شکوری رو بگیریم.
چهارما...
اگه بخوام گیر بدم به تو، همین الان به همین جمله ی 3 کلمه ایت میشه گیر نگارشی داد ها!!!
فرامرزی درگیر

زهرا شاه توری جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 18:18

حالا چه فرقی میکنه.ما که منظورو فهمیدیم.
که چی؟؟؟؟؟

دغدغه شخصی بود صرفن. اینطور کارکردگرا هستید؟ اینطور؟:D

شکورم شنبه 1 مهر 1391 ساعت 17:52

بسیار بسیار مشعوف شدم از اینکه دارید همچین کاری میکنید
هر کس که میخواد بره روی سن یادش نره که داره روی سن تنها تالار 900نفره ی دانشگاه میره و بعیده دیگه برای همچین جمعیت زیادی صحبت کنه...
استرس منطقی ترین احساسیه که تو اولین گامش روی این سن بهش دست خواهد داد
خیلی کار خوبی کردید که برای ای مقوله پست گذاشتید چون سرش یه بحث قانونی اساسنامه ای داشتم
...
اگرم کسی نبود یا نیاز بود (تکرار میکنم، نیاز بود) بگید که من برم روی سن ولی اگه مناسب می دیدید و خواستید من برم،قبلش یه ندا بهم بدید که ببینم باس چی بگم...
روی سن رفتن با تسلط به آدم احساس مثبتی میده
ولی این نباید دلیل انتخاب نماینده باشه
اونی که به نظرتون بهتر میتونه روی سن آبروداری کنه رو بفرستید...
شکور

اوووووه این همه چرت و پرت چیه حاجی؟
فکر نمیکنم بهتر از خودت کسی باشه.

البته شاید کس دیگه ای هم بخواد بره، پس دراین صورت لطفا سریعتر اعلام موجودیت کنه.

فرامرزی شنبه 1 مهر 1391 ساعت 19:30

سیاهی! کیستی؟ خودت را معرفی کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد