کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه برای مراسم معارفه

دوستانی که احیانا برای مراسم معارفه امسال قصد کمک دارند روز شنبه 18 شهریور ساعت 14 یه جلسه برنامه ریزی و تقسیم کار داریم

خوشحال میشم اگه کسانیکه لطف کردن وتو پست قبلی اعلام آمادگی کردن و کسانیکه لطف کردن و اصلا نظر ندادن  بیان و ما رو از همفکری خودشون بهره مند کنند.

                                                                                                با تشکر سلیمیان

نظرات 8 + ارسال نظر
رامین جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 11:44

من تو این پست اعلام آمادگی میکتم...

سبا حق طلب جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 14:24

من اگه برسم حتما میام برای روز معارفه هم هستم ایشاا...

ترابی جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 19:33

من یکشنبه میرسم تهران
تو هر کاری که لتزم باشه کمکتون میکنم

یاسمین جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 21:04

سلام
من تو پست قبلی اعلام همکاری کردم ولی فردا عصر کلاس دارم نمی تونم بیام دانشگاه

مژده بشیری شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 00:17

فردا میبینمت خانم سلیمیان گل...

شکورم شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 11:57

منم میام
خانم شکوری (یعنی خانم تدریس یعنی خانم خودم) هم دسترسی نداشت ولی گفت که میاد
عضو جدیده خانم آمنه تدریس حسنی
یعنی کی میتونه باشه؟

زین ال... شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 12:23

من الان تو دانشکده مون نشستم حال ندارم بیام!
اگه میتونید یکی رو بفرستید بیاد منو بیاره که از حضور بنده هم فیض ببرید!!!!!

طلاکوب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 18:48

بابت نیامدنم عذر خواهی میکنم کار بسیار مهمی برام پیش اومده بود ...
ولی همچنان علاقه مند کمک کردن هستم شدیدا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد