کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پاسخ های خانم برزگر

من در پست

خانم برزگر کجاییددددد؟

سوالاتی رو نسبت به خانم برزگر مطرح کردم که ایشون بلافاصله یه روز بعدش پاسخ گفتن...

اینجا پاسخ هاشون رو مکتوب میکنم و توضیحات و سوالات بعدی رو ذیل هر کدوم می نویسم:




هستم سر جام

اولا که قرار نیست من توی تعطیلات مرتب وبلاگ شما را چک کنم


شکور: چرا برزخ میشید خانم! ما که همچین توقعی نداشتیم...تیتر اون پست هم محض این بود که خیلی وقته ندیدیمتون...همین...منظور این نبود که چرا نیستید...بیخیال خانم:)...لبخند بزنید:)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ثانیا در مورد عدم حضور نماینده آن کانون در اجلاس سران بسیار متاسف شدم و در مورد بحث بودجه بندی هیچ نتیجه ای اعلام نشده و شما هم منتظر نباشید که به صورت شفاف اعلام شود بلکه شما باید از ابتدای مهر برنامه هاتون را برای اجرا شدن تک به تک ارائه نمایید


شکور: اینکه از اول مهر ماه سر هر پروژه بودجه رو اعلام کنیم که مشخص بوده، ولی درمورد اعلام بودجه ی سال، دکتر صالحی زاده حرف دیگه ای زده بودن که خدمت خواهم رسید برای اعلام تعجب و پیگیری:)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ثالثا وبلاگ برای من در اولویت نیست و به مراجعه حضوری افراد کانون اهمیت اساسی قایل می شوم


شکور: وبلاگ یه راه برای افزایش تعامله، نه یه جایگزین برای حضور فیزیکی...در این حد که سوالا رو بپرسیم که بهش اهمیت میدید که؟ وگرنه پاسخ نمیدادید که:)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


رابعا بقیه پول فاکتورهاتون (آقای شکوری )قبل از تعطیلات آماده بوده پس تشریف بیارید تحویل بگیرید


شکور: دست شما درد نکنه:)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


خامسا آقای فرامرزی و خانم فریدی پس پول و لیست کلاس عکاسی چی شد؟


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


سادسا یک مراسم معارفه روز ۱۳ مهر برای ورودی های جدید شاهد و ایثارگر قراره برگزار بشود که در آن مراسم قراره یک فیلم سینمایی به روز پخش شود لطفا گزینه های مناسب را پیشنهاد دهید


شکور: خودم اخیرا فیلم ضد گلوله رو دیدم که مضمون دفاع مقدس و طنز داره که برای بچه های ایثارگر مناسب می دونمش...البت فیلم های ملکه ، روزهای زندگی و 33 روز رو هنوز ندیده ام...


نظرات 2 + ارسال نظر
سبا حق طلب دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:10

فرامرزی جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 13:41

خوندم
کاربردی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد