کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مراسم معارفه برای ورودی های جدید

با سلام 

طبق اخرین جلسه کانون تو ترم گذشته قرار شد مدیر اجرایی روز معارفه برای ورود ی های جدید امسال من باشم 

منم اول تصمیم داشتم 1سری صحبت ها رو با خانوم برزگر انجام بدم بعد این پست و بزارم ولی خوب متاسفانه جور نشد و بعد هم خورد به این تعطیلات دانشگاه بنابراین تصمیم گرفتم این پست اولیه رو بزارم و از همه دوستان کانونی بخوام نظرات و پیشنهاداتشونو برای بهتر برگزار شدن اون روز تو قسمت  نظرات این پست  بزارن 

وراجع به چیزایی مثل چیدمان غرفه و کلیپ های جدید و بروشور و ... فکر کنید 

و دوستانیکه مایل  به همکاری هستند اعلام آمادگی کنند تا توی برنامه ریزی ها روشون حساب کنیم چون خیلی کار داریم هم برای 2روز معارفه هم برای قبلش 

 

                                                                                                 سلیمیان

نظرات 18 + ارسال نظر
سبا حق طلب جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 17:50

رو کمک من حساب کن.البته 9 1 ام تا 30 ام سفرم

طلاکوب شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 10:11

من اماده کمک هستم
با کلیپ جدید هم خیلی موافقم
راستی من شماره تماس شما رو ندارم خانم سلیمیان!

محبوبی شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 13:12

هستم

زهرا شاهتوری شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 17:11

تهمینه بگو از کی؟.من کمک می کنم

سبا حق طلب یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 09:43

می تونیم که طنابی وصل کنیم و عکس هایی رو بهش وصل کنیم با گیره. به شیوه چاپ عکسای قدیمی که وقتی از توی ظرف مایه ای در میاوردن به بندی وصل می کردن که خشک شه.اینو برا تزءئین ورودی غرفه گفتم

zahra sh یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 19:10

man hichvaght maraseme moarefamono nadidam

کاظم فاضلی دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 02:18

سلام
منم ایشالا اگه تهران باشم کمک خواهم کرد، هر کمکی که از دستم بر بیاد!
فکر میکنم بعد از 11ام تهران باشم

سلیمیان دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 16:55

مرسی از دوستانی که اعلام آمادگی کردند
گرچه فکرمیکردم دوستان بیشتری برای این پست نظر بزارن البته من همچنان منتظرم
اینم شماره ی تماس منه اگه کاری پیش اومد 09370179619
واینکه تاریخ دقیقش هنوز معلوم نیست ولی پارسال اولین 4شنبه و 5شنبه ترم جدید بود
4شنبه پسرا و 5شنبه دخترها...

ترابی دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 22:10

منم آماده کمک هستم

محمدمهدی رسولی دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 22:37

خانم سلیمیان من دربست آماده ام و حتی قبلا هم اعلام آمادگی کردم...فقط نمی دونم چه گره های کوری هست که به دست من می تونه باز بشه...

پژمان دلیاری چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 03:36

من

آروین پارسا چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 21:06

در حد توانم می تونید رو من حساب کنید...

یاسمین پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 16:11

سلام
مهم ترین بخش مراسم معارفه پخش کلیپه چون در عرض 2-3دقیقه به طرز حیرت آوری بچه ها رو جذب کانون می کنه
موافقم و ایشالا در کنارتون خواهم بود...

مژده بشیری پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 21:27

تهمینه منم هستم...

شکورم جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 10:32

ایشالا که باشم

فینی زاده جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 12:50

منم هستم......
من به عنوان تجربه که تو مدیریت این پروژه داشتم، به شدت پیشنهاد یه کلیپ خوب رو میدم و به نظرم کلیپ خوب تو روز معارفه 70 درصد قوت و نیروی کانون رو میرسونه. از شما خانم سلیمیان و کلیپ سازان محترم کانونی خواهش می کنم رو کلیپ تمرکز کنید منم تا جایی که می تونم کمک می کنم

ترابی سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 09:53

خیلی خوب میشه اگه یه بخشی از کیلیپ رو به فعالیت ها و همکاری بچه ها فقط توی همین یه سال اخیر اختصاص بدبم

سبا حق طلب پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 12:11

با پیشنهاد سیما موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد