کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین جلسه ی مهر ماه 91 کانون در تالار مولوی

سلام...


چند روز پیش یاد اولین جلسه ی کانون تو سال پیش افتادم دوشنبه بود فک کنم 10 مهر ماه

با 3 تا از دوستام گفتیم بریم ببینیم چه خبره!!!

چیا می خوان بگن؟؟؟ 

اصلا کانون فیلم و عکس چی هست تو این دانشگاه!!!

یادمه وقتی رسیدم به آلاچیق اول از همه به خودم کلی فحش دادم که آخه چرا وقتی نمیتونی این سر بالایی رو بیای بالا پیشنهاد میدی بریم جلسه ی کانون فیلم؟؟؟

البته بگذریم که اون دوستامم کلی بنده رو مستفیض کردن!!

وقتی رسیدیم به آلاچیق دیدیم یا خدااااااااا عجب جمعیتی!!

اینا همه یا عضو کانونن یا می خوان عضو کانون بشن؟؟؟

چه با حال!!!

پس باید تو این کانون یه خبرایی باشه!!!

وقتی نشستیم آقای شکوری داشتن صحبت میکردن تا اون جایی که یادمه بحث سر یه حبه قند نسیم نعیمی بود همین طور که جمعیت زیادتر میشد قدیمیا جاشونو میدادن به جدیدیا و خودشون می ایستادن اما ذوق از تو چشای همشون زده بود بیرون معلوم بود هیچکی توقع این همه جمعیت نداشته تا جایی آقای شکوری با ذوق و خوشحالی گفتن "کی بود می گفت امروز هیشکی نمیاد جز دو سه نفر؟؟؟"

یادش بخیر


اینا رو گفتم که یه پیشنهاد بدم 

به ادامه ی مطلب حتما مراجعه کنید


پیشنهاد میدم به همه ی بچه های کانون فیلم و عکس که اولین جلسه ی کانون در مهر ماه رو که مسلما بعد از معارفه ی دانشگاه هست برای جذب بیشتر بچه ها به کانون و جلوگیری از شلوغی و بی نظمی و از همه مهم تر برای بهتر جلوه دادن کانون با هماهنگی امور فرهنگی تالار مولوی رو برای اون روز رزرو کنیم البته با یه پذیرایی مختصر که احتمالا باید از بودجه ی کانون برای این کار استفاده کنیم..


دوستانی که موافق یا مخالف هستن نظر خودشون رو تا 12 شب روز یک شنبه اعلام کنن تا اگر این طرح رای آورد بنده برای پیگیری و هماهنگی تا قبل از 25 مرداد که دانشگاه تعطیل میشه اقدام کنم و برم امور فرهنگی.


ارادتمند


پریسا جهانی پور

عضو کانون فیلم و عکس

نظرات 40 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:17

موافق

ملک محمدی پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:30

موافق

سرعت عملا خوب بالاست!!!
مرسی

جهان

مجید ارشادی پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:33

من موافقم

ممنون که زود اومدین


جهان

اشکان پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:34

موافقم...

ممنون که زود میاین!!

جهان

طلاکوب پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:37

فکر خوبیه...ولی زیاد با تالار مولوی موافق نیستم!

ای جان!!!
کجا دخترم؟؟؟
بوگو!!!

جهان

محمد مهدی رسولی پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:41

آقای رسولی دسترسی به نت نداشتن گفتن من به جاشون رای مثبت بدم.
ایشون هم موافقن

جهان

دلیاری پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:55

آقای دلیاری هم دسترسی به نت نداشتن گفتن من به جاشون رای بدم
ایشون هم موافقن

جهان بودم

حسین فلاح پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 20:59

مو وافق

زهرا شاهتوری پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 21:48

حقیقتش به نظر من تالار مولوی لازم نیست.

یعنی مخالفی؟

جهان
--------------------------------------------------------------------------------
من کانون و آلاچیقو ترجیح میدم.به نظرمم خوبه بچه ها بیان محیط کانون و ببینن همون روز اولی.
آره مخالفم.

زهرا شاهتوری

سارا حنانی پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 22:19

موافقم
فقط یه کاری نکنیم فک کنن تا آخرش از این خبراست ها

ramin پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 23:19

man ba khanume shahToori moafegham ke migan behTare ke bian va az hamun avaL mohiTe kanoon ro bebinan...
jeddan hamun neshasTane Rooye zaminO dore ham kheiLi samimane jam shodan manO bishTar Targhib kard ta be kanoon biam...

man unjoorii dore ham jam shoDanO be in TashRiifaT Tarjih midam...
mokhaLef.

محبوبی جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 00:10

منم موافقم..

الهام محمدنژاد جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 00:50

موافق.. عالیییییی...

آروین پارسا جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 01:37

موافقم...

جهان جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 03:32

زهرا جون
کانکس یا آلاچیق مطمئنا جوابگوی جمعیت احتمالی نیست از نظر محیطی و البته اینطوری(استفاده از یه مکان بزرگتر مثل تالار مولوی) بیشتر به نفع کانونه و در مورد اینکه میگی بیان با فضای کانون آشنا شن خب میتونن بعد از مراسم تالار فرداش پس فرداش یا هر وقت که دلشون خواست بیان..
به نظر من مهم استارت کانون برای جذب ورودی های جدیده که اگه قوی باشه مطمئنا جمعیتمون به بالای 100 نفر در آینده خواهد رسید
البته نظرت محترمه و همچنان می تونی مخالف باشی

محمد گلخندان جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 07:30

منم با نظر خانوم شاهتوری موافقم , خرج کردن از بودجه کانون برای گرفتن غضو جدید به صلاح عقل نیست . کسانی که فعالیت فیلمی دوست دارند پیگیر کانون میشن و پیداش میکنن .

سبا حق طلب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 12:08

مخالف.همون آلاچیق با صفاتره

حسینی مهر جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 15:51

موافقم

حسین فلاح جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 17:49

تقوی هم موافق

ترابی جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 19:22

منم مخالف محیط تالاریم
یه جایی شبیه آلاچیق یه کم وسیع تر بهتره
اونم بدونه خرج واسه کانون

مژده بشیری جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 19:29

موافق

علیپور جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 19:30

موافق

محمدمهدی رسولی جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 20:02

جمعیت زیاد اگه کنترل نشه باعث همهمه و بی نتیجه موندن مراسم میشه.تالار امکان کنترل این فضیه رو می ده...در ضمن اگر بخواهیم فیلم و کلیپ پخش کنیم ویدئو پروژکتور تو آلاچیق قابل نصب نیست
در مورد پخش کلیپ و اهمیت بیزای اون با پدر شکوری مشورت کنید تا جربیات این چندسال رو انتقال بدهند...با سپاس
(یکی از اعضایی که فقط تابستون حق رای داره)

جهان جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 21:29

ببینید بچه ها هزینه ای که می خواد برای پذیرایی خرج بشه چندان زیاد نیست و مطمئن باشید فراتر از یه کیک و ساندیس نمیشه که اونم به راحتی میشه با خود امور فرهنگی هماهنگ کرد!!!
اگه می بینید من گفتم پذیرایی به خاطر اینه که می دونم میشه با کمک امور فرهنگی هزینه اش رو کاهش داد!!!
در ضمن در تکمیل حرف آقای رسولی هم باید عرض کنم که ما میتونیم با کمک تالار یه سری از بهترین فیلمایی که تو کانون ساخته شده رو اکران کنیم!!!
این خیلی خوبه!!!
خب بچه ها هر چیزی برای اینکه به نتیجه برسه یه هزینه ی فرصتی داره ما برای اینکه اسم کانون رو تو کل دانشگاه جا بندازیم حداقل باید هزینه ی یه کیک و ساندیس واسه ی حداکثر 100 تا آدمو متقبل بشیم دیگه!!(لازم شد یه چیزی رو هم بگم که از این 100 نفر 50 نفر از اعضای خود کانونن) اصلا هر کی با هزینه کردن مخالفه کیک و ساندیس نخوره پولش بمونه تو جیب کانون
به نظرم شما دارید به خاطر علاقه تون به جو و فضای کامکس و آلاچیق یه مزیت دیگه رو ندید می گیرید..

در ضمن تا جایی که من می دونم تالار مولوی تنها تالاریه که برای استفاده ازش هزینه ای نمیگیرن (البته اگه درست یادم باشه)

جهان

پگاه بزرگ منش جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 22:32

موافق

نفیسه ایرانی شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 01:24

موافق

ب.رضائی شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 02:24

منم موافقم
اونایی که میگن توی آلاچیق حرفشون متین ولی جمعیت اگه زیاد باشه چی؟
اونایی که میگن یه جایی مثل آلاچیق ولی بزرگتر،خب کجا؟پیشنهاد بدین
اصلا مگه اشکالی داره که برای ورودی های جدید پولی خرج بشه؟میزان مقبولیت و مشهوریت کانون برای ما ملاکه یا یه ذره بیشتر پول نگه داشتن؟ونایی که میگن پول خرج نشه،به فکر رشد و افزایش میزان جذب کانون نیستن.با ورود تعداد زیادی از اعضای جدید از کجا می دونین که ورودشون بیشتر برای ما مفید نخواهد بود؟حتی بیشتر از پولی که قراره براشون خرج بشه.
یه مقداری آینده نگری بد نیست
مخلص همه

پریماه مرادپور شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 12:06

پریماه دسترسی به نت نداشت گفت من به جاش رای بدم!
موافق...

جهان

سلیمیان شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 14:09

موافق

فینی زاده شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 14:09

موافق

طلاکوب یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 19:21

نظر من این بود که جلسات کانون نیاز به مشارکت همه ی بچه ها داره و جلسه اول هم که بیشتر حکم معارفه داره و جهت آشناییه ؛ فضای تالار (هر تالاری) نمیتونه این نیاز رو بر طرف نمیکنه...
البته قرار شد جهان جان روشی غیر از دور هم نشستن رو سن رو ارائه بده و در فرصتی منو قانع نماید!


من کی گفتم می خوام روش ارائه بدم؟؟؟
اصلا مخالف باش!!!


جهان

فرامرزی یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 21:27

من خیلی دیر اومدم
قرار بود زود تر بیام ازین طرح دفاع کنم

کاملا موافقم

پیشنهادم به بچه ها هم اینه که
"موافقت کنید که این برای شما بهتر است".

طلاکوب دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 01:27

اصلاح میکنم: فضای تالار (هر تالاری) نمیتونه این نیاز رو بر طرف کنه...!
(اشتباه لپی بود!)

چهان! من به حساب تو میرسم!

کاظم فاضلی دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 03:19

من درست نفهمیدم ، یعنی معارفه جدای از این مراسمه؟
اگه از روز معارفه جداس ، به نظرم نیازی نیست این کار، چون احتمالا روز معارفه ی تشکل ها کافیه برای معرفی کانون
اما اگه معارفه ای قرار نیست در کار باشه موافقم

شکورم دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 09:13

الان صبح دوشنبه اس ... تو ایستگاه قطار مشهدم و بالاخره تونستم به ایترنت دسترسی پیدا کنم ولی به رای گیری نرسیدم
ولی میخوام نظرم رو بدم
باید عرض کنم که خانم جهانی پور ای کاش با قدیمی ها صحبت میکردید
و باید بگم تعجب میکنم از قدیمی هایی مث خانم محمد نزاد که موافق بوده اند
موضوع اینه که اولین جلسه ی کانون، تا امروز، همیشه قبل از معارفه تشکیل شده
حداقل این رو بگم که قبل از معارفه کلی بچه های کانون دور هم جمع میشدن
از طرفی معارفه معمولا با یه تاخیر های عجیب و غریب برگزار میشه...به نظر نمیرسه کانونی که ما ساختیم، اولین جلسه اش بعد از معارفه باشه...ما باید یکم مهر جلسه داشته باشیم
اگه روز معارفه قبلش بود، درست(مث سال قبل)؛ ولی تنها تو سال قبل بود که این اتفاق افتاد
از طرفی، سوال مهمی که برام پیش اومده اینه که آیا برگزاری همچین جلسه ای با جلسه ی «روز کانون» که تو پست های قبلی نوشتم که سعی کنیم اوایل سال برگزار کنیم تداخل امکاناتی و ماهیتی پیدا نمیکنه؟
آیا وقتی ما بعد از معارفه همچین جلسه ای رو تو مولوی برگزار کنیم امور فرهنگی چند هفته بعد بازم مولوی رو به ما برای جلسه ی روز کانون خواهد داد؟
از طرفی، جمع کردن بچه های جدید تو تالار مولوی چه صحبت هایی رو روی سن می طلبه؟ فکر نمیکنید هر چی بخوایم روی سن بگیم، همون چیزاییه که باید تو جلسه ی روز کانون بگیم؟
از فرامرزی تعجب میکنم که به این قضیه نگاه نکرده
به نظر من پیشنهاد این طرح و موافقت اعضا با اون، قسمتیش به خاطر نگاه نه چندان سیستماتیکه و این جلسه با این توصیفی که شده، با جلسه ی روز کانوت تداخل خواهد داشت
هم تداخل ماهیتی و هم امکاناتی
از طرفی...توجه داشته باشید که برگزاری همچین جلسه ای تو تالار مولوی به شدت محتاج به برگزاری یه معارفه ی قویه
آیا خانم سلیمیان قول معارفه ای مث معارفه ی سال پیش رو خواهند داد؟
آیا جمعیتی مث سال قبل مشتاق برای حضور در این نشست به وجود خواهد آمد؟
آیا فکر نمیکنید خیلی قضیه رو راحت گرفتید؟
فکرش رو بکنید جلسه ی معارفه ی کانون فیلم تو تالار 250نفره ی مولوی با حضور 60 نفر برگزار بشه
فکر نمیکنید خیلی زشته؟
با اینکه به نظر میرسه که طرح به شدت رای آورده، امیدوارم که خانم جهانی پور با توجه به این نکات، این مراسم رو طوری برگزار کنن که تداخلش با جلسه ی روی کانون به حداقل برسه و از آبروریزی احتمالی هم پیشگیری بشه
دوستان، شاید تداخل به جایی برسه که بعد از برگزاری این جلسه خودم طرح عدم برگزاری جلسه ی روز کانون تو ترم اول رو بدم...
به هر حال من آرزوی موفقیت دارم برای خانم جهانی پور و ایشالا که این حرفایی که زدم همش بدبینی الکی باشه
شکور

شکورم دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 09:41

در مقام مدافع دموکراسی در کانون بسیار از این پست که اینقد رای گیری جالبی رو به وجود آورده و اینقد موافق و مخالف داشته خوشحالم...نتیجه اش هر چی میخواد باشه...چون نتیجه ی مهمترش، تثبیت هرچه بیشتر دموکراسی در کانونه

سعید پشت مشهدی دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:38

شرمنده که دیر رای دادم دسترسی به نت نداشتم به نظر من دلایل شکوری منطقیه من مخالفم البته طرح رای آورده پس باید حمایتش کنیم.

جهان دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 12:56

ممنون آقای شکوری از نکات خوبی که گفتید.
حتما ازشون استفاده می کنم..
و البته...

نگرا ن نباشید

ramin دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 17:18

ای جانم اعتماد به نفس خانوم جهانی....
بعد از این همه دلهره و نگرانی آقای شکوری.. به همین یک کلمه < نگران نباشید > اکتفا کردین....
من خودم قول میدم که مطمئن باشید که ایشون دیگه اصن نگران نیستن..

جهان سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 21:02

اولین هماهنگیا با امور فرهنگی تا حدودی انجام شده.

مدیر اجرایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد