کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نکات مهمی از خانم برزگر

سلام
چند تا نکته را لازم دونستم در اینجا مطرح کنم
۱- تکلیف کلاس عکاسی چی شد (دبیر محترم پاسخگو باشد)
۲- اگر طرحی خواستید ارائه دهید حتما امضای دبیر لازمه .
۳- اگر خواستید طرحی را اجرا کنید حتما باید برای طی کردن پروسه اداری طرح را یک هفته قبل به امور فرهنگی ارائه کنید
۴- قضیه اکران فیلم کوتاه متامورفوسیس چی شد؟ زمان از دست رفت.
۵- لطفا دبیر تعاملاتش را با امور فرهنگی افزایش دهد


یک نکته را یادم رفت
روابط عمومی در نظر دارد مستندی درباره معرفی دانشگاه بسازد لذا نیاز به ۱۵ نفر دانشجو دارند که استعداد بازیگری داشته باشند
اگر از اعضای کانون کسی تمایل به این کار دارد اعلام آمادگی بفرمائید.


اصلاحیه:

در مورد نظر دوم اشتباه گفتم
ساخت مستند از طریق صدا و سیما است
روابط عمومی دانشگاه به عنوان رابط اجرائی عمل می کند
فکر کنم سطح تمایلات را بالا بردم



کپ-پیست: شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
برزگری دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 11:58

در مورد نظر دوم اشتباه گفتم
ساخت مستند از طریق صدا و سیما است
روابط عمومی دانشگاه به عنوان رابط اجرائی عمل می کند
فکر کنم سطح تمایلات را بالا بردم

پریماه مرادپور دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:50

زمان ساخت مستند کی هست؟ تابستونه یا در طول سال؟ منظورم اینه که من داوطلبم!!!! ولی اگه تو تابستون باشه نمی تونم.....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد