کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پرسش_درخواست! از طرف آقای گلخندان

آقای شکوری اوضاع و احوال فیلم های کوتاه کانون چه طوره ؟ آرشیو خوبی دارید ؟ چه ایرانی و چه خارجی .

بنا به دلایلی احتیاج شدیدی به فیلم کوتاه دارم . احتمالا این هفته بیام کانون , یه پست از طرف من توی وبلاگ بزار که اگر بچه ها فیلم کوتاه خوب دارند به کانون بدن که من از شما بگیرم ...

من به نمایندگی از آقای شکوری کپی پیست کردم! دیگه بقیه‌اش با آقای شکوری و مسئول آرشیو - حنّانی

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا شاهتوری جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 22:10

می بخشید آیا مسئول آرشیو مشخص شده و من با خبر نشدم؟احیانا چک نکرده باشم یا چیزی؟

منظور من که خانم مردیها بود!دیگه بقیه ماجراها رو نمیدونم!
حنانی

به خانم شاهتوری شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 11:03

شکورم
بلی
شما معاون حال حاضر و مسئول سال آینده ی آرشیو هستید
عجیبه که مطلع نیستید!!!!!!!!!!!!!
با دبیر و خانم مردیها هماهنگ بفرمایید...

به گلخندان شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 11:09

سلام حاجی
شکورم
درمورد آرشیو باید با خانم مردیها و خانم شاهتوری هاهنگ کنی
من خودم چندتایی دارم
بقیه بچه ها هم اگه دارن بگن
یه سری هم دلیاری داشت از لینچ فکر کنم
خلاصه که به نظر نمیرسه یه آرشیو مجزا و منظم از فیلم کوتاه داشته باشیم
ولی مسئولین آرشیو باید جواب دقیق رو بدن
قربون دایی

محمد گلخندان شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 14:32

باشه , این هفته سه شنبه میام کانون با مسوول آرشیو هم صحبت میکنم .

زهرا شاهتوری سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 17:17

سلام .من سعی میکنم خودم رو هماهنگ کنم با آرشیو.خواستم اینو بگم.با خانم مردیها صحبت کردم.قرار شد قراری بذاریم و صحبت کنیم.
چطوری بگم که گوشی هم ندارم دیگه.آخرین خبر ها رو از وبلاگ میگیرم.

طرح دو فوریتی ارائه ی پیشنهاد خرید یک گوشی مدل سامسونگ برای پست معاونت آرشیو به دفتر ریاست جمهوری ارائه شده
نگران نباشی
شکورم

زهرا شاهتوری چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 17:24

خیلی هم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد