کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من کی هستم؟؟

خاطره نویسی هیچ کسی به پای آقای شکوری نمیرسه ولی منم دلم خواست این خاطره رو تو وبلاگ بنویسم شاید جالب باشه!!

چند روز پیش یه ایمیلی به ایمیل فراخوان عکسامون رسید از طرف آقای غلامرضا گزمه که اینجا با موارد قابل ذکر براتون کپی می کنم.


به ادامه ی مطلب توجه کنید.



گزمه:با سلام عکس من تو مسابقه عکاسی دانشگاه مقام اول رو کسب کرد و قرار بود در یه همایشی دعوت بشم و تقدبر بشه!!!ولی هنوز که هنوزه خبری نشده.


من:سلام آقای گزمه
من جهانی پورم. مدیر اجرایی فراخوان عکس امتحان.جوایز شما دقیقا فک کنم 1 تیر بود که از طرف امور فرهنگی حاضر شد اما امور فرهنگی اصرار داشت که حتما باید خود برنده ها بیان امور فرهنگی و جایزشونو بگیرن .در هر حال جایزه ی شما آماده ست و نگران نباشید من خواستم باهاتون تماس بگیرم که زودتر برید امور فرهنگی و جایزتونو بگیرید ولی فراموش کردم بعد از اون دبیر کانون  تونست جوایز رو بگیره و تنها کسی که جایزه بهش نرسیده بود شما بودید که البته من خوشحال شدم چون انشاا... می خوایم تلاش کنیم که در یک برنامه ای از برنامه های کانون هدیه تون تقدیمتون بشه.
محض اطمینان خاطرتون هم باید عرض کنم که هدیه شما یه فلش 8 گیگه با یک کتاب راجع به عکاسی.:)


گزمه: سلام آقای جهانی پور

همایشی که میگین کی برگزار میشه؟چون من دانشجوی مجازی هستم به احتمال زیاد نتونم در این همایش شرکت کنم و من

فقط واسه امتحانا میام تهران و الانم تهرانم اگه میشه بیام کانون فیلم و هدیمو دریافت کنم



من (آقای جهانی پور)

در درجه ی اول شوکه شده بودم.به خاطر همین فقط به طور معمول ج دادم و راهنمایی کردم.

و البته تاکید کردم وقتی اومدن کانون حتما بگن از طرف کی اومدن تا بچه ها راحت تر راهنماییشون کنن.

همین                                                                                                                           


نظرات 5 + ارسال نظر
سبا حق طلب پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 00:59

خودت رو کشتی با این خاطره بازیت آقای جهانی پور

فرامرزی پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 16:08

حالا بالاخره به دستشون رسید یا نه؟؟؟

قرار شد بیان بگیرن.

جهان

اشکان پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 21:59

همین؟؟

جهان پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:29

آفرین بر آقای توپ شکن!!!!
مهم ترین قسمت این پستو شما گرفتید.
"همین" و اون لبخند سرِکاری مآبانه آخرش!!!
همین
D:

پریماه مرادپور دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 13:10

آقای جهانی پور احوال شما؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد