کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

امید صفایی هستم...

آقای صفایی با من تماس گرفتن گفتن که از طرف ایشون اعلام کنم که شنبه برای تدوین به کامپیوتر کانون احتیاج دارن.


مخالفتی دارید بفرمایید!!


با تشکر


ــــــــــــــــــــــــــــــ

شکوری ام...

الان پیامکی متوجه شدم که این حرکت، یه کار شخصیه نه یه پروژه ی شخصی، و کارش هم معلوم نیست کمتر از 5 ساعت تموم بشه...پس این پست یه رای گیریه که مخالف و موافق رای میدن...هر کدوم بیشتر شد متناسب با اون عمل میشه...اختلاف یه رای هم کافیه...

مسئول اساسنامه

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 17:35

کار ، شخصی است یا برای کانون؟
اگه شخصی باشه، در حد 5 ساعت اصلا نیازی به رای گیری نداره
ولی اگه کاری برای کانون باشه، اگه پروژه ی شخصی باشه، حرکت درسته و صرف اطلاع کافیه
ولی اگه کانونی باشه باید رای گیری بشه اونم حداقل 48 ساعته
و اگه کار شخصی باشه و بیش از 5-6 ساعت (زمان عرفی استفاده ی شخصی از کانون) باید رای گیری بشه
اگه همچین چیزیه، این پست، یه پست رای گیریه که نباید به صورت «مخالفتی دارید» مطرح بشه
حرکت دلیاری هم غلط بوده...
یه رای گیریه که مخالف و موافق باید رای بدن و اگه موافق بیشتر شد، مشکلی نداره...

اگه از شیوه ی رای گیری مطلع نیستید، با من هماهنگ کنید تا براتون رای گیری انجام بدم

شکور چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 17:43

موافق
فقط اوکی کن که شنبه تموم شه چون با محیط یکشنبه سر تدوین گره کوریم

جهان چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 18:01

من از نحوه ی رای گیری مطلعم اما صرفا جمله های آقای صفایی رو وارد کردم.

فرامرزی پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 15:56

مخالفتی ندارم.

زهرا شاهتوری جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:47

مخالفتی ندارم.تدوین با ادیوس؟یا چی؟ سواله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد