کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درخواست همکاری کانونی:)

تاریخ ارسالدوشنبه 19 تیر ماه سال 1391 ساعت 15:00
ارسال کنندهمحمدمهدی رسولی
عنوان نامهدرخواست همکاری...
متن نامهسلام به دوستا و همکارای خوبم تو کانون...امیدوارم مثل همیشه شاداب و سرزنده باشید...
من مدتی هست که شروع به ساخت یه مستند راجع به یه استاد زیان انگلیسی کردم...مقداری از کار ضبط تو قم انجام شده و هفته آینده با چند نفر قرار ملاقات و مصاحبه و ضبط تو تهران(احتمالا دانشگاه آزاد سمت جنت آباد)دارم...
خواستم ببینم کسایی هستن که بتونن که تو ضبط این کار که حدودا یه نصف روز طول می کشه به من کمک کنن؟
دختر و پسرش هم تفاوتی نداره...(همونطور که خانم سلیمیان استعدادش رو تو زمینه ی دستیار تصویری به نحو احسن در کار"گره کور"نشون دادن)..روزش رو هم چند روز زودتر خبر می دم.بهرحال اگه وقت داشتید و دوست داشتید ممنون میشم کمکم کنید...جبران می کنم...سوالی بود در قسمت کامنت ها جواب می دم...


کپی پیست: حنَانی(در نقش معاون وبلاگ!)

نظرات 11 + ارسال نظر
حسین فلاح سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 02:30

حاجی اون نصفه روز زمانش کیه؟

محمد فرامرزی راد سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 11:13

کاش میشد ولی وقت ندارم رسولی جان. موفق باشی.

شکور سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 13:05

زمانش رو بگو
ایشالا من میام حاجی
ممد شفیعی هم گفت اگه تهران باشه ایشالا اوکی میکنه که بیاد

جهان سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 16:33

منم دوس دارم کمکتون کنم اگه زمان قطعیشو بگید راحت تر تصمیم میگیریم.

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 20:50

ممنون از لطف شما.روز قطعی رو فردا خبر می دم..بازم همه تون ... و ایضا فرامرزی عزیز

سبا حق طلب پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 13:36

منم دوس دارم کمک کنم.و میام اگه برنامم جور شه حتما

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 18:18

سلام به دوستای خوب و نازنینم
ببخشید دیر اطلاع می دم.اما خوب هماهنگ کردن با دوتا آدم واقعا بزرگ و اسم و رسم دار خیلی سخته.مخصوصا اگه خودت گنده نباشی.
بین دوشنبه و سه شنبه یک روز هست که من شنبه قطعیش رو همینجا پست می گذارم.تو قسمت نظرات.بازم دست یک یک شما رو به گرمی می فشارم...

سلیمیان شنبه 24 تیر 1391 ساعت 14:17

اقا هنوزم اگه دستیار تصویر میخاین ما هستیم

محمدمهدی رسولی یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 22:55

دوستای گلم ببخشید.هماهنگیا برای من به هفته آینده موکول شد.البه ماهرمضون هست و هیچکس رو ذوست ندارم اذیت بشه.اواسط هفته آینده هرکی دوست داشت بیاد قدمش سر چشم

محمدمهدی رسولی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 21:13

خانم سلیمیان شما که معرکه اید....من واقعا آرزو داشتم تو کارام همچین دستیار با جنم و جربزه ای ئاشتم...اما حیف...

سباحق طلب چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:54

زمان دقیق رو بگید.ایشاا... بتونیم بیایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد