کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی آخرین جلسه ی سال تحصیلی ۹۱-۹۰

امروز من شدم مدیر جلسه

و صحبت های مطرح شده:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱- گلخندان:

پیشنهاد خرید کتاب و مجله رو برای هر ماه داد

من گفتم که میخوای مسئول کتابخانه ی کانون بشی؟

و گفت که نه...فقط خرید

و این مقدمه ای شد بر تصویب نهاد تصمیم گیری برای خلق سمت «کتابداری»

دو مسئله به بعد موکول شد:

قوانین (وظایف و حقوق) مربوط به این سمت که قرار شد خانم محبوبی (معاون اساسنامه) قوانین پیشنهادیشون رو بدن

و دوم تعیین مصداق این سمت که خانم ترابی مایل بودن ولی ازونجا که تابستون نبودن، تصمیم گرفتیم که ایشون برای سال تحصیلی کاندید بشن و برای تابستون فکر دیگه ای بکنیم


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

2- خانم ایرانی:

الف- پیشنهاد برای ایجاد صندوقی که بچه هایی که میخوان به بحث های مالی کانون کمک کنن، کمک هاشون رو تو اون صندوق قرار بدن

بحث هایی مطرح شد درمورد درامد های کانون

بالاخره قرار شد که خانم ایرانی روی این مسئله فکر کنن و ما طرح پخته تری رو بعدا به تصویب برسونیم

ب- برقراری اینترنت کانون که کسی مخالف نبود...

به نظر من این مسئله میره تحت مسئولیت مسئول کانکس


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

3- خانم سلیمیان:

کاندید برای پروژه ی معارفه ی سال بعد

که نهاد به ایشون رای دادن و ایشون از این به بعد کارشون رو شروع میکنن و دوستانی که میخوان برای این پروژه کاری بکنن با ایشون هماهنگ باشن

خانم جهانی پور درمورد یه معارفه ی خاص برای بچه های معماری صحبت کردن که با صحبت دوستان به چالش کشیده شد و به جای خاصی نرسید


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

4- خانم مرادپور:

برای تابستون خانم جهانی پور رو به عنوان یه جانشین موقت اعلام کردن...

نهاد تصمیم گرفت که خانم جهانی پور تو تابستون این وظیفه رو انجام بدن و بعد از تابستون حالا خانم مرادپور مطابق با اساسنامه سه کاندیدای معاونت رو برای انتخاب توسط کانون اعلام کنن


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

5- مهدی رسولی:

برای مطرح کردن دو طرح به تهران اومده بود و بعد از جلسه هم برگشت سر فیلمبرداریش تو قم


الف) بحث کلاس تصویربرداری تورج اصلانی:

بالاخره قرار شد علاقه مندان به این بحث که به نظر می اومد تقوی و من و فلاح و فرامرزی و بابک هستیم، (و هر کس دیگه که به این قضیه علاقه داره) بشینیم ببینیم آیا یه کلاس مقدماتی بذاریم بعدش اصلانی رو بیاریم یا کار دیگه ای بکنیم...و اینکه آیا تو تابستون میشه برای برگزاری همچین کلاس یا کارگاهی به اندازه کافی مخاطب داشت یا نه؟


ب) کلاس مستند سازی:

پیشنهاد من رای آورد و این اولین پروژه ی ترکیبی کانون شد به این صورت که

گلخندان مدیر اجرایی اکران دو مستند در ابتدای سال تحصیلی جدید شد و بعدش عضو گیری و تخمین اینکه آیا این کلاس با استقبال مواجه میشه یا نه

و اگه جواب تست گلخندان مثبت بود، ازونجا به بعد با مدیریت اجرایی خانم جهانی پور، کلاس مستند سازی برگزار بشه


این دو طرح با لینک ها و کمک های مهدی رسولی ادامه پیدا خواهد کرد


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

6- شکوری:

الف- پیشنهاد دادم که زین پس روند کار کانون به جای دو ترم، سه ترمه برنامه ریزی بشه

به این صورت که ما تابستون رو هم یه ترم محسوب کنیم و براش برنامه ی مجزایی بچینیم

مسئولین مجزا، برنامه ها و رویه های مجزا و کلا با توجه به تغییرات عینی دانشگاه، یه پروسه ی عملیاتی تری رو برای تابستون تدارک ببینیم

پروسه ای که قطعا تهرانی ها و خوابگاهی های تابستون بیشتر باید درگیرش باشن



ب- مطرح کردن طرح پیشنهادی دبیر و خودم برای برنامه ی کاری ای که آقای صالحی زاده (مدیریت امورفرهنگی) برای تخمین بودجه از ما خواسته بودن

من پیشنهادم رو خوندم و سر بند بندش بحث شد

ایشالا با تغییر و تحولات که قرار شد بعد از جلسه تو شکل کار انجام بشه، تو وبلاگ خواهید خواند، بعد از ارائه شدن به امورفرهنگی


ج- بحث یک یادگاری خاص که همچنان ادامه داره

و مطرح کردم که دوستانی که تمایل دارن، میتونن فردا من رو تو دادن این یادگاری، همراهی کنن...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جلسه از ساعت دوازده شروع و در ساعت 14 به پایان رسید

بعد از جلسه یه بحث های بسیار زیبا درمورد یه مستند بسیار بسیار زیبا که پیشنهاد رسولی بود رخ داد...یه مستند شاهکار به نام «اون شب که بارون اومد»

و بعدش هم یه بحث های زیبا درمورد یکی دو شاهکار فیلم و انیمیشن کوتاه که پیشنهاد بابک رضایی بود


اگه چیزی از قلم افتاده بگید

4تیر91

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوبی یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 23:34

من تا کی مهلت دارم برای ارائه ی پیشنهاد؟

مهلتی تعیین نشده
ولی خوب هرچه زودتر بهتر
یه طرحی بدید که روش بحث کنیم
چکش کاری کنیم
خلاصه که هرچه زودتر ارائه بشه، زودتر میتونیم به نواقص احتمالی پیشنهادتون برسیم
شکور

ملک محمدی دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 14:32

من مایلم تو کار کتابخانه مشارکت کنم.

طلاکوب دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 14:48

من آماده ام که برای پروژه معارفه کمک کنم!
خانم ســـــــــــلـــــــیـــمــیـــــــان .....

سبا حق طلب دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 22:44

محبوبی سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 12:53

به نظر من دو نفر باید سر این سمت باشن(مسئول و معاون مسئول)٬بیش تر از دو نفر مشکل ساز میشه و آقای گل خندان که پیش نهاد خرید کتاب رو دادن یا باید یکی از این دو نفر باشن و یا فکر دیگه ای باید کرد...
تحویل دادن یا گرفتن کتاب هم به نظرم بهتره تو روز و ساعت مشخصی باشه که مسئول یا معاون باشن و مثل سمت مسئول آرشیو فیلم ها نباشه که هر کی هر چی می خواد ور داره و فقط اسم بنویسه.البته من در مورد این سمت هم همین پیش نهاد رو دارم.
یه کم منظم تر و قانون مند تر باشه بهتره٬تا این حد که تاریخ برگشت هم مشخص بشه و اعضا متعهد و جدی باشن سر این قضیه...
کتاب خیلی چیز مهمیه

آره بخخدا.منم موافقم.خودم بشخصه حرص هم میخوردم که بچه ها فیلم میبردند و فقط اسم مینوشتن.دوس داشتم دقیقن همون فرداش بیارنشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد