کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آیا کانون میتواند سبب خیر شود؟

تاریخ ارسال یکشنبه 28 خرداد ماه سال 1391 ساعت 07:52
ارسال کننده زینب  <hafezi.zeynab@yahoo.com>
عنوان نامه
متن نامه سلام،من تو ماه اردیبهشت به طور ناگهانی یه چیزی رو دیدم که مربوط به فیلم آخر روزهای زمستان به کارگردانی مهرداد اسکویی،ایشان کارگردان من و خواهرم بودند و الان هم نزدیک 11 سال است که ازش خبر نداریم،وقتی که من دیدم ایشان این فیلم رو درست کردن گفتم که برم تو سایت کانون فیلم که حداقل بتونم به آقای مهرداد اسکویی دسترسی داشته باشم البته با همکاری شما ،من و خواهرم در سال 1379 فیلم درست کردی به کارگردانی آقای مهرداد اسکویی،الان هم که من دانشجوی شهید بهشتی ام چند سال از این ماجرا میگذره،لطف میکنید که اگر نشانی از آقای مهرداد اسکویی دارید به من از طریق ایمیل بفرستید،خیلی ممنون میشم در صورت همکاریتان.



(کپی پیست: شکور)
نظرات 5 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 20:51

آیا فیلم شما همونه که زیر بارون یکی با چتر میرسه به یه روزنامه فروشی؟
دوربینتون هم ام دی 9000بوده؟
شکور

محمد مهدی رسولی دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 21:55

سلام
ایشون صفحه فیسبوک دارند.از اونجا می تونید باهاشون ارتباط برقرار کنید.اگرم کارتون خیلی ضروری هست یه راهی برای دسترسی بدید.فکر کنم دوستام با ایشون در ارتباط باشند...

سبا حق طلب سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 11:42

فرامرزی سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 13:22

عجب!!!
چه جالب
حتی عمر شکوری هم به این داستان قد نمیده

زهرا شاهتوری سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 17:17

انشاللا که بتواند.
اصلا اینطوری بش فکر نکرده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد