کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره.................جشـــــــــــــــنواره فیلم کوتاه تهران

سلام


فقط 13 روز دیگه تا اتمام مهلت ارسال فیلمهای کوتاه به جشنواره مونده ولی هنوز کسی به من زنگ نزده.بچه ها از خودتون یه حرکتی نشون بدین مثلا عضو کانون فیلمین.من خیلی میتونم راهنماییتون کنم حتما به من زنگ بزنین.


آقای شکوری برای شما هم بد نیست که توی این جشنواره شرکت کنین


فقط 13 روز

مهلت ارسال آثار تا 91/04/10

09366066260


بابک نگران

نظرات 2 + ارسال نظر
پریماه مرادپور یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 17:05

واسه چی نگرانید!!!!؟؟؟؟ بچه های کانونن دیگه! خونسرد زنگ میزنن بالاخره....

شکور دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 20:44

آقا من منتظرم امتحانم تموم شه بهت بزنگم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد