کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین تفویذ مسئولیت به معاون سمت ارتباطات اینترنتی

من از 5شنبه تهران نبودم و این مسئولیت رو به خانم حنانی سپردم

ازین به بعد وقتی تهران نباشم یا مشکلی باشه، این خانم حنانی هستن که در تایید نظرات انطباق خطوط قرمز رو احراز خواهند نمود

و تمامی اختیارات مسئول سمت رو هم برعهده خواهند داشت


شکور-مسئول ارتباطات اینترنتی

نظرات 4 + ارسال نظر
کاظم فاضلی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 23:19

من! خصوصا اگه تو تابستون باشه

سارا حنانی یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:10

بیاین یه بار برای همیشه این مشکل کلمه "تفویض" رو حل کنیم
خواهش میکنم

وای
از بیخ دارم اشتباه میکنم؟
اشتباه نمیکنید؟
مگه تنفیذ از نفوذ و نافذ نمیاد؟
نکنه اون نتفیذه؟
من رو تو املای این کلمه به شک انداختید
شکور

سارا حنّانی یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 20:26

خب شک هم قابل ستایشه...
امیدوارم به یقین برسید

فرامرزی سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 13:43

همین چند دقیقه پیش داشتم به ایرادات اساسی ای که شکوری تو استفاده یا املای بعضی از واژه ها داره، فکر میکردم... که یهو این نظر رو دیدم

"تنفیذ" در مورد حکم یک حاکم به کار برده میشه که با حکم خودش در امری اعمال نفوذ میکنه

اما "تفویض" به معنای واگذاریه که اینجا باید به کار میرفت. مثل "تفویض امر" که تو بحث توکل به خدا زیاد مطرح میشه

با این حساب، ای شکوری مغلط! فقط به جای "ذ" باید "ض" مینوشتی.

بابا غلط گیر
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد