کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دیالوگ های ماندگار

هامون|داریوش مهرجویی



    حمید هامون (خسرو شکیبایی) خطاب به قاضی دادگاه:


    آقای رییس، این خانوم، این آقا و فک و فامیلاشون دست به دست هم دادن که منو نابود کنن. پاسبان گذاشته سر محل که منو دستگیر کنه. انگار من جنایت کردم. حالاهم باید نفقه شو بدم. هم خونه رو بدم، هم مهریه رو بدم. هم بچه مو بدم، هم شرفمو بدم. چرا؟ چرا؟ من نمی تونم طلاق بدم؟ من نمی تونم. این زن، این زن سهم منه، حق منه، عشق منه. من طلاق نمی دم



شکورم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرامرزی یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 20:31

دیگه بحث رو خانوادگی-عشقیش نکن دیگه حاجی

زهرا شاهتوری یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 21:34

هیچوقت نه هامون رو و نه مادر رو کامل دیدم برای خودم عجیبه.دقیقن اینطوریم که بم بگن مادرو ندیدی؟؟؟؟؟

محبوبی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 17:34

چه دیالوگی!متاثر شدم واقعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد