کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئول آرشیو

دوستان خودتون بین خانوم شاهتوری، آقای دلیاری و آقای فرازنده مهر مسئول آرشیو رو انتخاب کنید. فکر می کنم 2 روز برای رای گیری کافی باشه. (با توضیحاتی که دادم خانم مردیها پذیرفتن که مهلت این انتخابات بیشتر بشه و به خودم سپردن و من پیشنهاد میکنم از زمان آغاز انتخابات تا ده روز ادامه داشته باشه...شکورم -  21خرداد91)


- گزارش فعالیت: آقای فرامرزی 200 گیگ فیلم برای کانون آورد. خودم هم مشغول وارد کردن اسم فیلم ها در آرشیوم.


ـــــــــــــــــــــــــــــــ

شکورم و زیر این پست بدون خوندن نظرات میخوام این جمله رو بذارم

دوستان، و خانم مردیها!

درسته که مطابق با اساسنامه حداقل فرصت برای رای گیری دو روزه ولی به روح و مفهوم مدت گذاری برای رای گیری وبلاگی توجه کنید

با توجه به امتحانات و عدم بحث و گفتگوی روزانه سر مسائل در محیط مجازی، به نظر من دو روز مهلت برای این انتخاب با روح اساسنامه در تضاد است

من مفصل بحث «روح و مفهوم» قانون رو براتون شرح میدم

از خانم مردیها به عنوان مسئول سمت و انتخابات مربوط به سمتشون خواهش میکنم مدت بحث و بررسی و انتخاباتشون رو حداقل تا یک هفته افزایش بدن



مسئول اساسنامه

نظرات 13 + ارسال نظر
سبا حق چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 23:37

ایول .خسته نباشید

سبا حق طلب چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 23:54

فربد فرازنده مهر

zahra shahtoori پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 11:19

zahra

ترابی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 19:35

zahra shahtoori

فرامرزی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 21:09

ازونجا که به مسئولیت پذیری خانم شاهتوری ایمان اوردم
خانم شاهتوری
فربد هم خوبه اما ازونجا که سال آینده با ورود ورودی های جدید
کانون موسیقی قراره شلوغ تر بشه
فکر میکنم سر فربد هم بیشتر از اونی شلوغ خواهد شد
که بتونه به کارای این آرشیو برسه.
دلیاری عزیز هم که هنوز به نظرم جای بهتر شدن داره و در آینده میتونه برای این سمت مفیدتر باشه.

محبوبی شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 00:55

زهرا شاه توری

فرامرزی شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 16:47

آخ آخ اینو من میخواستم بگما اما فرصت نشد و بعدش هم یادم رفت
مرسی که گفتی شکوری

شکور شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 20:15

خانم شاهتوری
شاید تو نظرات دیگه بگم چرا خانم شاهتوری مناسبت تر هستن ولی الان وقتش رو ندارم متاسفانه
شکورم

سعید پشت مشهدی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 12:55

من فرازنده رو انتخاب می کنم

سارا حنانی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 22:30

من کلا یه انتفادی دارم!شما تمام انتخابات رو دارین این روزای قبل تابستون انجام میدین.در حالی که تعداد حق رای دارها توی این جلسه آخر نسبتا خیلی کم بوده و اغلب بچه ها حق رای ندارن!از اونایی هم که حق رای دارن خیلیا سرشون شلوغه و زیاد به وبلاگ سر نمیزنن.!!!
بعد تازه میخواین بعد تابستون به همه حق رای بدین!!!
زیاد خوب به نظر نمیرسه این رویه
(الان حدس میزنم آقای شکوری میتونه کلی بند و تبصره من باب به حق بودن و قانونی بودن و اصولی بودن این ماجرا از توی اساسنامه و دکترین ها پیدا کنه )
الان که خلوته و ظاهرا فوریتی هم برای برگزاری انتخابات وجود داره باید به همه حق رای داد که تعادل برقرار شه.
اگه هم که نه، پس لااقل بپذیریم فوریت آنچنانی هم برای برگزاری این انتخابات ها قبل تابستون وجود نداره و موکولش کنیم به وقتی که تعداد بیشتری بهش توجه میکنن

خوب
عرض کنم که اگه بخوام بحث قانونی و اساسنامه رو مطرح کنم باس اینا رو بگم:
1- مطابق با اساسنامه، ا تا 4 هفته بعد از انتخاب مسئولین سمت ها، انتخابات تعیین معاونانشون باید برگزار میشد و دیر شده بود
2- مطابق با دموکراسی ای که داریم، نقد شما میتونست کاملا جلوی این انتخابات ها رو بگیره، ولی در جای خوبی مطرح نشد
شروع این انتخابات ها برمیگرده به آخرین جلسه ی کانون که تو اون جلسه، نه شما و نه کس دیگه، این انتقاد رو وارد نکرد به همین علت عقل ما به این رسید که سریع تر برای اینکه کانون سال بعد بی نظم نشه، برای انتخاب معاونین اقدام کنیم

ولی پاسخ منطقی نه قانونی به این انتقاد اینه که :
شما میفرمایید که میذاشتیم تو تابستون
در صورتی که قرار بود معاونین سمت ها تعیین بشن و امکان صحبت و تعامل کوتاهی براشون آماده بشه تا سال بعد به عنوان مسئول، بتونن دست بگیرن جریان رو
و تابستون زمانی نبود که بشه بهش اعتماد کرد که فرد انتخابی بتونه این تجربه رو به دست بیاره
الان به طور مثال خانم محبوبی معاون بنده و مسئول اساسنامه ی سال بعد خواهند بود
اینکه الان انتخاب شدن به من این فرصت رو میده که حداقل بعد از اتمام امتحانا قبل از رفتنشون از تهران، 10ساعت باهاشون صحبت کنم

ولی اگه تو تابستون انتخاب میشدن، این امکان نبود


البت این مسئله که انتقال تجربه رو به شدت نیاز داره، بیشتر برای مسئول اساسنامه مطرح هست نه سایرین
ولی مسئله ی دیگه ای هم هست
سمت ها (به غیر مسئول اساسنامه) اونقدر ها حیاتی نیستند که بخوایم کار رو عقب بندازیم
هرچند پیشنهادی که دادید هم خیلی باحاله و اگه به ذهن خود من رسیده بود شاید اون رو صحیح تر میدونستم
ولی چیزی که به تجربه دیده ام اینه که عقب انداختن برای درست تر انجام دادن تو کانون ها، معمولا منجر به عدم انجام مسئله میشه
...
از طرفی میگید که حق رای دار ها خیلی الان کمند
به نظر من بسیار هم خوبه
میتونید از قبل نظر من رو بخونید درمورد اینکه نهاد تصمیم گیری نباید اینقد بزرگ بشه که کار ها سخت بشه
حجم دموکراسی نباید خیلی هم مانع از کارها بشه
به نظرم نقطه ی تلاقی دموکراسی و زمان بندی کارها الان نسبتا مناسبه
هرچند خودم هم بیشتر دوس داشتم انتخابات ها با حق رای های بیشتری انجام بشه...
...
صحبت دیگه ای که میکنید اینه که چرا پس نهاد تصمیم گیری تو تابستون میخواد به همه حق رای بده
دلیلش این بود که امکان این که یکی حق رای به دست بیاره تقریبا نزدیک به صفر بود
مخصوصا درمورد شهرستانی ها
ولی تا قبل از جلسه ی آخر امکان به دست آوردن حق رای به شدت وجود داشت
به طوری که فربد فرازنده مهر به صرف آوردن چند قطعه یخ تو لیست فعالین کانون توسط خانم جهانی پور قرار گرفتن


ولی بازم میگم...شاید پیشنهاد شما بهتر باشه
ولی «شاید»
من الان دقیق نمیتونم به این مسئله فکر کنم چون پس فردا امتحان دارم
ولی میدونم که همه میدونیم که حق رای چیه
و طبق روال یه عده حق رایشون رو از دست دادن و یه عده حق رای به دست آوردن
کاری خلاف عدالت و انصاف انجام نشده
زمانی هم بود که عده ای که الان حق رای دارن، نداشتن
کلا میخوام بگم به قضیه خیلی سخت نگاه نکنید
الا سمت مسئولیت اساسنامه...
اگه دقت بکنید هم اغلب انتخابها با تفاوت فاحش تموم میشه
و به نظر نمیاد اگه همه حق رای داشتن، اتفاق جدیدی رخ میداد


درمورد اینکه میفرمایید خیلی ها هم سر نمیزنن...عرض کنم که اگه دقت کنید زمان انتخابات ها حداقل یه هفته بود
و اگه عضوی (حتی به خاطر وجود امتحانا) یه ساعت در یه هفته نیاد به وبلاگ سر بزنه، به نظر من کم لطفی کرده...


آخرین صحبت من اینه که
حق رای با حق دادن نظر و تبلیغ و این ها فرق داره
هر کس که حق رای نداره این حق مث حق رای دارها براش وجود داره که دلایلش رو برای اینکه بقیه باید به فلان کاندید رای بدن ارائه کنه و حتی برای اون کاندید تبلیغ کنه...

بعدا بیشتر روش فکر میکنم
به هر حال که از نظر اساسنامه ای بدون رای گیری مجدد امکان جلوگیری از انجام رای گیری هایی که آغاز شده وجود نداره

شکورم

محبوبی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 23:27

نظر خانم حنانی جالب به نظر میاد،ولی مطرح نشد و الان دیگه کاریش نمیشه کرد.در مورد سر نزدن اغلب بچه های دارای حق رای به وبلاگ باید بگم که به نظر من قابل قبول نیست،واقعا وقت زیادی نمی گرفت.اگر هم بگیره باز دلیل موجهی نیست بالاخره عضو کانونیم و یه تعهدی داریم دیگه،نه؟شاید بهتر بود رای گیری برای مسئولین و معاونین قبل از فرجه و امتحان و اینا انجام می شد،ولی خوب کاریه که شده و بهترین حرکت در این شرایط این بود که این انتخابات انجام می شد قبل از پایان این ترم.خوش بختانه دموکراسی هست تو کانون و نارضایتی ها می تونن مطرح شن و به نتیجه برسن.اونایی که حق رای نداشتن مسلمه که می تونن نظرشونو اعلام کنن.

فرامرزی سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 01:45

خانم جنانی بسیار عالی ظاهر میشن
پرسش و پاسخ عالی بود
مستفیض شدم

قریشی یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 15:02

در حال کند و کاو آرشیو بودم به این پست خوردم
تعدادکلمات کل پست 80 کلمه
اصلاحیه و پاسخ کامنت های داده شده توسط آقای شکور 840 کلمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد