کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دبیر سه شنبه هم سر کار بود

سه شنبه از ساعت 10 تو کانکس، مگس پرون، منتظر دوستانی بودم که مشتاق بررسی عملکرد دبیری و پرسش و پاسخ های کانونی بودن...



چرا که از پیش ندا برآورده بودم که:


«سَلونی قَبلَ اَن تَفقِدونی وَ قَبلَ اَن تَفقِدونَ الشَّکوری»


اما هیــــــــــچ سائلی دم برنیاوردی که


اَنا سائِلٌ الیکَ یا شکورِ الوَکیل


اَو اَنا مُعترضٌ علَیکَ یا دَبیرالطَویل! رَجُلیکه ی ...


و اینگونه بود که ندای برآمده ی ما، کاَن لَم یکُن لَهُ موجبٌ احَد،


به تیرک افقی اصابت نمود و به هوا رفت، بــَـــد.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا شاهتوری چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 21:34

خب به سلامتی !اینم "آنچه گذشت "جلسه (به کسر لام) یی که من اینهمه منتظرش بودم

ایشاللا دوباره میذارین یه وقتی که ما هم بیایم بسیار برشور(ب نداره کیبورد) و مفید و اینها

جلسه به سین ساکن! منظور بود.چی نوشتین اینهمه عربی عربی؟؟؟
شاهتوری

دلیاری چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 22:04

اعلام ننمودی ای عرب الطویل

سلیمیان چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 23:07

فکر کنم دبیر به خاطر قد بلندش سرش به سقفی جایی خورده
توی تکلم به زبان سلیس فارسی دچار مشکل شده

سبا حق طلب چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 23:29

معلوم بود هیچ کس نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد