کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول مکرم احراز حق رأی

این جانب در حیطه ی انسجام کانون مشغول هستم

برای کار دانشجویی هایی که به بچه های کانون باید تعلق بگیره درحال فعالیتم

در جهت راه اندازی کلاس عکاسی پیگیر استاد حسین نوشیرم

با تشکر از رامین عزیز

نظرات 10 + ارسال نظر
ب.رضائی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 23:37

من با یه استاد دیگه به اسم عبدالحسینی که از اساتید انجمن سینمای جوانه قرار شده باهم برای کلاس عکاسی صحبت کنیم.من خودم نمیخوام مدیر اجراییش بشم ولی باهاش صحبت می کنم و این مسئولیتو به خانم ش.فریدی میسپارم.
من که به خانم فریدی دسترسی ندارم ولی بهش بگید منو پیدا کنه باهم حرف بزنیم

sepideh یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 23:53

خدا منه که کلاس عکاسیشون برگزار شه

فرامرزی سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 18:39

خانم سپیده شما رو میشناسیم؟
خدا منه که کلاس عکاسیشون برگزار شه یعنی چی؟

فرامرزی سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 19:09

بابک سریعتر هماهنگی هارو انجام بده و شماره اش رو به من هم بده تا یه صحبتی باهاش بکنم

زهرا شاهتوری سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 20:58

اگه این جلسه رو گذاشتین خب یه چیزی ازش نمی نویسین؟؟که یکی مث منم بدونه.کاش همچین جلسه یی رو خیلی زودتر میذاشتین!!!!!

سبا حق سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 22:29

یک پیشنهاد برای آقای فرامرزی :از بچه هایی که در کلاس نوشیر شرکت کردن یک نظر خواهی کنید میزان رضایتشون رو و بعد اقدام کنید البته اگه برای دوره مقدماتی هس.می دونم کس دیگری هم می تونه با استاد دیگه ای کلاس برگزار کنه.اما شاید اینجوری متقاضی بیشتر بشه.شاید یک سری ناراضی باشن و مثلا به دوستشون بگن این استاد خوب نیس.

سپیده پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 15:47

اشتباه تایپی بود
منظورم این بود که خدا کنه کلاسشون برگزار شه

فرامرزی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 19:11

به خانم حق طلب
اگه شما به نظرتون استاد و روش هاش کارامد نبودن بگید تا صحبت کنیم
اما اگه فقط دارین یه احتمال که ممکنه کسانی خوششون نیومده باشه رو مطرح میکنین، من که هنوز بازخورد منفی ای از هنرجویان دو دوره ی گذشته ندیدم.

سپیده پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 22:23

من در کلاسای ایشون شرکت نکردم اطلاعاتی هم راجع به کلاس عکاسی کانون ندارم فقط همین که فهمیدم می خواین با ایشون کلاس عکاسی بذارین ابراز خوشحالی کردم.همین

سپیده پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 22:25

منظورم هم استاد نوشیر بود.اشتباه نشه یه وقت.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد