کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاونِ محترمِ مسئول کانکسِ محترم تر...

من این دو ترمی که توی کانون بودم دو تا مسئولیت کاملا متفاوت از هم رو تجربه کردم.


نزدیک 2 ماه مسئول احراز حق رای بودم

و

نزدیک یک ماه هم میشه که مسئول کانکس شدم مسئولیتی که هم از اولی سخت تر هم دوس داشتنی تره برای من.


کسی که می خواد مسئول کانکس باشه از نظر من باید مسئولیت پذیریش  خیلی بالا باشه.


باید آشنا باشه با اخلاق خیلی از بچه های کانون.


باید بلد باشه از هر کدومشون چه جوری برای انجام کارها کمک بگیره تا بتونه برای دفعه ی بعد هم روی کمک همون شخص حساب باز کنه.


باید روحیه ی کار گروهی به شدت بالایی داشته باشه و تا جایی که میتونه کارها رو بین اعضا تقسیم کنه به طوری که هیچ کس از جمله خودش از انجام کارها خسته نشه.


مسئول کانکس باید دقیق و حساس باشه نسبت به محیط اطراف کانکس . 


باید طوری رفتار کنه بچه ها به حرفش گوش بدن.


باید طوری باشه که حداقل نصف بچه ها دوسش داشته باشن و به شدت برای خودش و حرفاش احترام قائل بشن.


مسئول کانکس باید کسی باشه که  سعی کنه زمان بیشتری توی کانکس حضور داشته باشه .


مسئول کانکس باید و باید موقع انجام کارها کاملا با بچه ها جدی (نه خشک) برخورد کنه اما اما اما بعد از انجام کارها باید باهاشون خیلی خیلی مهربون باشه حتی براشون چایی درست کنه و هوای بچه هارو داشته باشه.


مسئول کانکس باید جای اکثر وسیله هارو تو کانون بلد باشه و آمار دارایی های داخل کانکس رو داشته باشه.


مسئول کانکس باید خیلی پر انرژی باشه و حتی خستگی ناپذیر.


مهم ترین ویژگی یک مسئول کانکس از نطرم باید این باشه که:


انجام هیچ کاری براش عار و ننگ نباشه و از پس کارهایی که از نظر دیگران میتونه یه کار خیلی پیش پا افتاده و چرک باشه بر بیاد.


با توجه به همه ی این مواردی که گفتم اولویت بندی من برای معاون مسئول کانکس که قراره مسئول اصلی کانکس در آینده ای نه چندان دور باشه به این صورته:


1.پریماه مرادپور

2.اشکان توپ شکن

3.زهرا شاهتوری



دوستان لطف کنن تا سه شنبه ی هفته ی آینده رای خودشونو تو نظرات این پست وارد کنن.



مسئول کانکس با اعتماد بنفس اضافه


با اجازه ی دایی حق رایِ کانون (11 خرداد)


اعضای نهاد تصمیم گیری 

 

1- عباس شکوری 

2- زهرا شاهتوری 

3- پگاه بزرگ منش 

4- فربد فرازنده مهر 

5- زهره عبدالهی 

6- بابک رضایی 

7- علیرضا موسوی 

8- سیما ترابی 

9- پریماه مرادپور 

10- جهانی پور 

11- ملک محمدی 

12- سبا حق طلب 

13- رامین همت زاده 

14- شهره فریدی 

15- محمد گلخندان 

16- ندا علیپور  

 ۱۷) سمیه محبوبی


نظرات 17 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 19:34

((( اصلاحیه ))))

مسئول کانکس با اعتماد به سقف

رای :

از اونجایی که من اشکان رو خیلی دوست دارم.. و میدونم که از پس این همه کار بر نمیاد ...(( )) چون حوصلش نمیکشه...
و میتونه جاهای دیگه ای موثر تر باشه... مثلن مسئول آرشیو.. یا حتی دبیر ترم بعد حتی !!!
"" پس نتیجه میگیرییم .... ""
خانوم شاهتوری هم خوبه... ....
((‌ها.. ؟؟ ))
و ایشون هم میتونن تو قسمت طراحی پوستر ترم بعد و حتی کارهای خطیر تر دیگه کمک احوال کانون باشن....

و اما از اونجایی که من میدونم اولویت بندی خانوم جهانی قطعا درست نیست .......
و خانوم مرادپور هم قطعا از پس این کارها بر نمیاد....
و حتی مطمئنم که حجم کار واسشون زیاده ...

خب بنده با کمال تاسف و تاثر به خانوم مرادپور رای میدهیییم



جهان
--------------------------------
الان یعنی چی شد اونوقت؟ چقدر روحیه تون تو این چار خط کامنت هی عوض شده
(خانوم شاهتوری ؛هم؛خوبه رو ما نفهمیدیم واللا)
شاهتوری
--------------------------------
با توجه به اون ((‌ ها..؟؟ ))‌ یعنی اینکه خودم هم نفهمیدم.... !!!‌
رامینم... ؟؟؟

سلیمیان چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 20:13

در ادامه ی صحبت های خانوم جهانی پور راجع به ویژگی های مسئول کانکس باید اضافه کنم که مسئول کانکس باید:
مهندس باشه
اشکان باشه
توپ شکن باشه
یعنی کی این ویژگی هارو میتونه داشته باشه!

زهرا شاهتوری چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 20:57

من بی شوخی فکر میکنم دانشکده ی نزدیک یکی از مهمترین فاکتوراس.دوستان اینم در نظر بگیرین

خیلی شیک و مجلسی یعنی اشکان...
منم علیرغم رای ام ... با شما موافقم..
رامین
----------------------------------------------------

علیرضا موسوی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 21:45

اشکان توپ شکن
رای من

شکور چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 22:29

خوب اول باید بدونید که مسئول کانکس این ترم و ترم بعد، مطابق با جلسه ای که گذشت، خانم جهانی پور هستند
این رای گیری برای انتخاب معاون خانم جهانی پور در باقیمانده ی ترم اخیر و ترم آینده می باشد
و این معاون برای ترم دوم سال بعد مسئول کانکس هم خواهند بود
شکور در مقام مسئول اساسنامه


و رای من تا امروز: خانم مرادپور

ملک محمدی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 23:08

اشکان فنیه و حس ناسیونالیستی....
خانم جهانی میترسم ازشون.....
خانم شاهتوری بزرگترن.....
خانم مرادپور خب شیرازین....
رای من میشه کی.....؟
و از اونجایی که جون مهم تره....
پیدا کن پرتقال فروش را....

آروین پارسا پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 03:03

این کارا زنونس!!!
باید کارو به کاردان سپرد...:
از بین دو خانوم کاندید شده من به:
خانم مرادپور رای میدم...


راس میگه آروین زنونس....
رامین.
---------------------------------------
دس شما درد نکنه!
شاه توری
------------------------------------------------
همون طور که قبلا هم خدمتتون عرض کردم انشاا... در آینده ای نه چندان دور مسئولیت کانکسو به چند بخش تقسیم میکنم و مطمئن باشید قسمت آب و جاروی کانون دستان مبارک جنابان پارسا و همت زاده را خواهد بوسیدن...
باشد تا اِعمال مسئولیتی چون مسئولیت کانکس حرکتی زنونه تلقی نشود.

مسئول کانکس با زوری مضاعف

جهان پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 09:53

مهندس توپ شکن خیلی خوبن و مسئولیت پذیر!!!
اما
یه سری از فاکتورها رو روحیه ی خانوم مرادپور نسبت به ایشون بیشتر داره من خودم به پریماه رای میدم.

ملک محمدی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 11:41

اصلاحیه:خانم مرادپور

علیپور پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 11:56

من شخصا فکر میکنم چون خانم جهانی پور چند وقتیه که مسئول کانکسه و شرایط رو بهتر از دیگران می دونه و درک کرده بهتره برای انتخاب معاونش به اولویت بندی ای که خودشون دادن بیشتر توجه بشه به خاطر همین من به خانم مرادپور رای میدم.

ترابی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 12:56

رای من خانم مرادپور

زهرا شاه توری پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 13:37

اشکان توپ شکن رای من میباشد

پریماه مرادپور پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 16:13

رای من... پریماه مرادپور!

سبا حق طلب جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 11:19

پریماه مرادپور.

علی محیط شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 21:51

خب مطمئنید خانم جهانی پور نمیشه .....

خیلی خوب مسئولیتشون رو اجرا کردند

اگر ایشون نبودند رای من "پریماه مرادپور" است.

فرامرزی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 10:53

بابا اشکان که ماله این حرفا نیست
خانم شاهتوری هم که میدونم علاقه ای ندارن
رای من از اولشم خانم مَرادپور بود.

فرامرزی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 10:55

او یه نکته ی خیلی جالب
ای مسئول کانکس!
ای مسئول احراز!
اسم این جانب چرا تو لیست اعضای نهاد نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد