کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

وقتی حتی خالی از لطف هم هست....

قبلن ها این عقیده غیر قابل دفاع رو داشتم که هر فیلمی به یه بار دیدنش می ارزه....

خیلی زود بر من روشن شد که اشتباه می کردم."حوالی اتوبان " رو دانلود کردم تا ببینم.همون توی تیتراژ که چشمم به اسم سعید نعمت الله افتاد آه از نهادم درومد.اما خودمو راضی میکردم که حیفه پنجره رو ببندم و برم دنبال کارم.و شما نمی دونید که چه دقایق سختی بر من گذشت.این دیالوگ های گل درشتش رو من نمی دونستم کجای دلم بذارم:"من رو برومو نگاه میکنم تو هم بکن...من تو دلم گذشته رو مرور میکنم تو هم بکن"  آخه کیو دیدین شما با یکی اینطوری حرف بزنه؟(واللا میدونم خیلی ها هم عاشق همین مدل دیالوگها هستند که اصلن قابل درک نیستند برای من.) تازه نورا هاشمی یهو قاطی هم میکردو بدو بیراه میگفت که اصلن منطقی نبود اینطوری قاطی کردن.

بخواهم بی انصافی نکنم باید بگم سر این فیلم بود که فهمیدم نورا هاشمی دختر گلاب آدینه است و این خودش در حد خودش خیلی خوبست!

قبلن هم این رو در ک نمیکردم که" این فیلم ادعا نداره "یعنی چی؟مثلن فراستی میگه طلا و مس فیلم بی ادعاییه یعنی چی میگه.

حالا هی میخاستم درک کنم وسط این همه شولوغ پولوغی این فیلم چی میخاد بگه اصلن؟ چرا انقد گیج میزنه؟ چرا همه چی توی هواس؟ آخرش چی شد اصلن(وای چه آرمانی.آدم از خونه بزنه بیرون بره منشی بشه بعدم یه ازدواج خوب داشته باشه بعدم دوباره رگرده به آغوش گرم خانواده) تا یه چیزی رو نگن آدم نمی فهمه .نمی فهمه گلچهره سجادیه چارماه بازداشت بوده.(برای مواد مخدر؟ منم باور کردم!)

آخه اول طعنه میزنه هی بهش که شغلت و نمی دونم آره تو که خوب و نجیبی و خانومی.بعد انگار جناب فیلمنامه نویس ترسیده باشد ادامه بده بحث را خیلی نرم کشوند به سمت مواد مخددر.

خب بشین سر فرصت یه فیلمنامه درس درمون بنویس آقا این چه وضعشه مگه دنبالت کردن؟

چقد فضاهاش فرق میکرد با هم!

یعنی ازون فیلما بود که گفتم حیف وقتم.ولی دیدن این مدل فیلمهای بلاتکلیف بد هم نمیشه برای آدم.آدم یاد میگیره فیلم خوب ببینه و خوب فیلم ببینه.

نظرات 7 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 22:15

"آدم یاد میگیره فیلم خوب ببینه و خوب فیلم ببینه."

بابا جمله!!!!!!!!!!!!

دلیاری سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 22:45

شکور سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 23:38

اونقد خوب بدش رو گفتید که دوس دارم ببینم و بدش رو بگم
شکور

محبوبی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 00:36

دوست داشتم حرفاتومی خوام ببینمش

سارا حنانی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 19:06

منم همچین حسی داشتم بعد دیدن حوالی اتوبان!
بیشترین سوالی که تو ذهنم بود این بود که پس چرا اینقد ازش تعریف میکردن وقتی رو پرده بود؟!(قشنگ یادمه حدود امتحانات سال پیش این و پرسه در مه اکران شدن و کلی هم ازشون تعریف شد و اینکه چه بازی های محشری داشتن و این حرفا و من و دوستام هم هی غصه خوردیم که وقت نداریم بریم ببینیم)!
حالا تو دانلود کردی من پول دادم خریدم!
+
توی دو قسمت از پستت دقـــــیـــــقـــــن حرف دل منو زدیا:
1.بخواهم بی انصافی نکنم باید بگم سر این فیلم بود که فهمیدم نورا هاشمی دختر گلاب آدینه است و این خودش در حد خودش خیلی خوبست!
2.وای چه آرمانی.آدم از خونه بزنه بیرون بره منشی بشه بعدم یه ازدواج خوب داشته باشه(خوب؟بگو عالی!طرف با اون وضع مالی توپ و سر و ریخت و بدون اینکه یه کلمه هم راجع به گذشته ی خانوم منشی فراری پرسیده باشه!باهاش ازدواج کرده) بعدم دوباره برگرده به آغوش گرم خانواده!!!

فرامرزی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 11:17

من تو تبلیغاتش حس کردم باید فیلمبرداری خوبی داشته باشه

اما خودشو ندیدم که بدونم
فیلمبرداریش چطور بود حالا؟

زهرا شاهتوری یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 14:59

بابا تو تبلیغات دل میبرد خودش....
تعریفی نداشت.یعنی معمولی .من خیلی سر از فیلمبرداری در نمیارم و جذبم نمی کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد