کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دیالوگ های ماندگار

گیلانه|رخشان بنی اعتماد



گیلانه (فاطمه معتمدآریا) خطاب به عروس (ژاله صامتی):
    - نیش زبون مادرت هنوز رو دلمه. انگشتری رو که پس فرستاد، گفت اگه خودت دختر داشتی راضی می شدی یه عمر چرخ فلجی برونه! گفتم بی انصاف، مگه بچه من وقتی رفت جنگ، این جور بود؟ سبیلش هنوز سبز نشده بود، قد داشت مث شمشاد. هزارون دختر آرزوی عروس شدن اونو داشتن. یه لب بود و هزار تا خنده




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


رونین|جان فرانکن هایمر
    سام (رابرت دنیرو) خطاب به وینسنت (ژان رنو):
    - هر وقت تردید داری، تردید نکن. این اولین چیزیه که یادت می دن.
    - کی یادت داد؟
    - یادم نمی یاد، این دومین چیزیه که یادت می دن. از صبر کردن، هیچ کس ضرر نکرده.

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوبی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 09:41

متاثر شدم واقعا...

زهرا شاهتوری دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 10:35

داغونم استاد!!! (فروتن به استادش-چهل سالگی)
این دیالوگ مورد علاقه منه از فیلم مزخرف چهل سالگی.البته نه اینکه از سر همذات پنداری خوشم بیادا...این مدلی که میگه آدم خوشش میاد.مثلن فک کنین آدم بره به استادش بگه من داغونم!
آقا خیلی دوس دارم این دیالوگای ماندگارو...

فرامرزی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 11:14

با دیالوگای دنیرو خیلی حال کردم
....
یه بار دیگه هم خوندم خیلی خوبه
واو فوق العادس

ملک محمدی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 16:15

no one is perfect.....
some like it hot
استاد وایدلر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد