کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کاندیداتوری فربد فلان فلان نشده برای مسئولیت آرشیو

قابل توجه دوستان و خانم مردیها:


نظر زیر رو فربد برای پست

مسئولیت آرشیوینگ

نوشته و ازونجا که یوزرنام و پسورد نداره، براش پست کردم:



من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من!



اطلاعاتِ سینمایی‌م کاملن متوسطه؛ اما خب این تابستون با کمکِ کانونِ فیلم می‌خوام به "خوب" ترفیعش بدم.
حالا خودم رو تبلیغ کنم که چرا مناسب هستم برایِ این مسئولیت:

اولن که من *عاشقِ* فیلم و سینمام از تقریبن هر نوعِش!

دومن، که من بسیار بسیار "حساس"اَم؛ و خلاصه این یعنی *ذره*-فیلمِ دمِ دستی یا غیرِدم‌دستی‌ای از چشمَم دور نمی‌مونه.

سومن، "وسواسی"اَم؛ مثلن می‌تونم ادعا کنم که تا پایانِ پاییزِ امسال، یکی از بهترین آرشیوهایِ خاورِمیانه رو می‌تونم تحویلِ کانون بدم.

چهارمن، اخلاقم خوبه!!:دی

پنجمن و مهم‌ترازهمه‌اَن: خیلی باهوشم!!...هان...خوشتون نیومد از این آخری؟!...هستم تا پاسخ‌گویِ واکنشِتون باشم (حتی اگه از جنسِ واکنش‌هایِ تندِ آقای بذرپاچ باشه)

ششمن: اینجوری شاید بالاخره *قبول* کردن ملت که من کانونی اَم، که پس‌فردا دوباره "التماس" نکنم که تویِ وبلاگِ کانون (و به قولِ شکوری "وبلاگِ خودم"(!)) بنویسم و به کانون آسیب بزنم خدایِ نکرده! یا بدتر از اون، شاید، شاید، شاید، دبیرِ کانون دیگه برنگرده بیاد بگه "آره فربد تو صادق نیستی و واقعن-علاقه‌مند-به-کانون نیستی...تو فقط هدفِت اینه که تو وبلاگ بنویسی"!!! و منِ حساس رو کلی ناراحت کنه...

هفتمن: من در موسیقی تخصص دارم، الان هم، همچنان - همچنان - دبیرِ کانونِ موسیقیِ دانشگاهِ شهید‌بهشتی اَم، و همین‌طور پیانیستِ گروهِ کر دانشکده‌یِ هنرهایِ زیبایِ دانشگاهِ تهران (14ام هم کنسرت داریم در تالارِ آوینی) و دانشجویِ ترمِ 4 آهنگ‌سازیِ کلاسیک و سرپرستِ گروهِ موسیقیِ "سِرِناد" و...و خلاصه می‌خوام یه "آرشیوِ موسیقیِ فیلم" هم راه بندازم...

با همه‌ی این حرفا، اگه این مسئولیت رو *لطف* کنین و به من بدین - و دوباره من رو به اجنبی بودن و عاملِ نفوذی بودن و نامشروع و غیرِ قانونی بودن و الگویِ افتضاحِ کانون‌فیلمی بودن و این‌ها متهم نکنین و تا من میام یه دونه پست می‌نویسم تازه یادِ این نیافتین که "اِ بهتره که یوزر و پسورد عوض بشه"(!) و بخوره تو هرچی ذوق که دارم - اگه، و اگه، در این صورت واقعن، نیاز به یک "دستیارِ" پیگیر هم دارم که حوصله، وقت، علاقه و ... برایِ دانلودکردن‌ها و گمک کردن رو بهم داشته باشه...من زن‌وبچه دارم!...

همین

فربدِ نامشروع

(حدس می‌زنم که الآن "شکوریان" می‌آیند و دوباره گیر می‌دن مضمونن گه "فربد تو *اول* برادریِ خودت رو ثابت کن بعد..."...)

نظرات 2 + ارسال نظر
شکورم یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 17:17

به نظر من "فربد تو *اول* برادریِ خودت رو ثابت کن بعد..."...

سبا حق دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 23:19

به نظر گزینه خوبی هستین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد