کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس عکاسی در تابستان

فرامرزی هستم!

پیگیر کارهای کلاس عکاسی در تابستونیم. منتظر طرح پیشنهادی استادم.

همین!

نظرات 5 + ارسال نظر
ظهرا شاهتوری شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 09:57

بله.من استاد نمیشناسم خب.

محبوبی شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 22:06

چقدر دوستم باشم...

فرامرزی یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 10:00

نه بابا نگفتم استاد معرفی کنین
گفتم دارم طرح پیشنهادی رو از استاد نوشیر میگیرم

میگم جملتون ایهام داشتا.میخاستم بیام بعدش بنویسم طرح پیشنهادی کدوم استاد.والا منم که بانی خیر شدم این وسط استاد نمیشناسم.البته عکاس همشهری جوان بود که البته فکر کنم تو خطط فکری ما نیست (هنری نیست عکاسیش چون. میتونستمم گیرش بیارم)
زهرا شاهتوری بوداین

جهان یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 11:53

من که همیشه عکس و عکاسارو دوست داشتم.
واسه پیگیری کارا اگه کمک خواستین به من بگین کمکتون میکنم...

عکس وقتی دوس داشتنی میشه که جنبه خاطره بودنش پررنگ بشه
شاهتوری
______________________

ها؟؟؟
فرامرزی
----------------------------------
عکس غیر از عکس یاد گاری رو دوست ندارم زیاد.اگه ها؟؟؟ برای من بود.
شا تتوری

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به شدت نظرم مث خانم شاهتوریه
عکس فقط یادگاریش به درد میخوره
نمیدونم این بچه های عکس دنبال چی ان تو این جنگولک بازی
شکور

محبوبی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 09:44

نه.......این طوری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد