کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک فیلم شاهکار - یک پوستر شاهکار

نظرات 2 + ارسال نظر
فربد جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 12:16 http://farbodsfairytale.blogfa.com

این فیلم بسیار موردِ علاقه‌یِ منه.

این طرفا بدقول؟
شکورم

ملک محمدی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 00:54

هر فیلمیو میبینم با خودم میگم میشه منم یه روز مثل این کارو بسازم یا همچین فیلمنامه ای بنویسم
وقتی این پوستو دیدم یادم افتاد اههههههه من این فیلمو تو ارشیوم دارم برم ببینم و ای کاش نمیدیدم.....
عباس تو میدونی من این روزا یه طرح(اگه بشه اسمشو طرح گذاشت)برات فرستادم....
وقتی به آخرای فیلم نزدیک میشد یجور رعشه گرفته بودم یه سنگ میخواستم بردارم بزنم تو سر خودم بگم بی غیرت !!! سینما حرمت داره!! هر کی از راه میرسه که نباید فیلم بسازه ....
اره فیلمو که دیدم حالم خراب بود.1 دو ساعت بعد زینل زنگ زد(میخواستم کاراکتر فیلم اون باشه) رفتیم پارک یکم گپ زدیم اینا حالم رو به راه شد گفتم علیوار بشینم کسب تجربه کنیم در رکاب بزرگان اگه لایق بدونن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد