کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه ی هفته ی آینده برقرار است

با اینکه خانم ترابی اطلاع دادن

محض یادآوری باید بگم که جلسات همواره برقراره مگر اینکه نهاد تصمیم گیری تصمیم بگیره نباشه.


پس هفته ی دیگه جلسه برقراره و تو اون جلسه میتونیم تصمیم بگیریم تو ایام امتحانا یا به بعدش جلسه باشه یا نباشه.


ولی چه حس خوبی بهم دست داد اون لحظه که اومدم از تو جلسه رد شدم و همه ی اعضا رو بچه های جدید دیدم. برام خیلی جالب بود که بدونم جلسه چطور گذشته.

نظرات 5 + ارسال نظر
ترابی چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 15:31

حالا به نظرتون چطور گذشته بود؟؟؟؟؟

قابل توجه مسئول محترم احراز حق رای چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 21:19

فعالین کانکس:
حق طلب
مرادپور
شاهتوری
بابک رضایی
پشت مشهدی
فرامرزی ( با تشویق اضافه اونم به خاطر اینکه کولرو اومدن خاموش کردن از خوابگاه.....باریک )
موسوی
چراغعلی
زین ال
پارسا
خودم
خودت

هر کی یادم اومد بازم خبر میدم.

جهان

زهرا شاه توری پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 17:55

من یه کلمن رفتم آب کردم با سبا و آقای ملک محمدی.
ایول فععالیت

شهره فریدی جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 10:48

سلام من بهتون بابت کلاس عکاسی تماس گرفتم.نمیدونم کجا باید مطرحش کنم...ولی یکی از بچه های قدیمی کانونم میخاد کمکم کنه...چطوری باید تصویبش کنم؟

سلام شهره!خو کاری نداره که تو جلسه مطرحش میکنیم.
همینو بت اس ام اس هم میکنم.

شاهتوریم.

زهرا شاه توری جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 19:00

تو ایام امتحانا به بعدشم؟ تصمیم بگیریم که جلسه باشه یا نه؟
نه تو روخخدا! حرفشم اذیت میکنه آدمو!
این یه دم رو خوش نخوندین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد