کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

استفاده از پایه دروبین کانون

من امروز یهویی یه موردی برام پیش اومده که باید یه جا یه فیلمبرداری با پایه دوربین انجام بدم

اگر کسی امروز نیازی بهش نداره من مابین ساعت 2 تا 6 پایه رو از کانون بر میدارم.

ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا حنانی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 21:01

این چ وضع اطلاع رسانیه؟
ساعت 10:30 تازه اومدین تو وب نوشتین؟
آقای شکوری شاهد بودن من امروز از ساعت 1:30 در به در دنبال پایه دوربین بودم!!!
شما چه جوری احراز کردی کسی بهش نیاز نداره؟
من امروز کلی از کارام عقب افتادم بخاطر این وضع اطلاع رسانی شما!
اصلا سرنوشتم تغییر پیدا کرد با این نبودن پایه دوربین!
من می تونستم الان تهمینه میلانیباشم!ولی بجاش چی هستم؟اینا همش بخاطر سهل انگاری شماست آقای دبیر!


آفرین
شکور

فرامرزی دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 10:38

شما به چه حقی بدون اطلاع رسانی قبلی میخواستین پایه دوربین رو استفاده کنین؟؟؟
به جلاد بگم حالتونو بگیره؟؟؟
حیف که خسته این

سارا حنانی دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 21:18

آقای فرامرزی من خسته نیستم
من فقط هی فکرم مشغوله
+ من یه ذره طول میکشه انتقام بگیرم ولی از یادم نمیره

جهان دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 23:00

!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد