کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی خانم شاهتوری/من یکم اصلاح کردم و گذاشتم

 ببخشید 

خیلی سرم برای جلسه ی فردا شلوغ شده 

برای همین با چند ساعت تاخیر دارم صورتجلسه ی خانم شاهتوری رو میذارم 

ایشون همون دیروز صورتجلسه رو تنظیم کرده بودن ولی از من خواسته بودن که یه اصلاحی بکنم که وقت نکردم تا الان 

از همه معذرت میوام

 

 

اول از همه آقای شکوری خواستن درباره چند موضوع صحبت کنن.گفتن که پروژه شخصی دوازده مرد خشمگین یکشنبه هفته دیگه ساعت سه تا پنج انجام میشه.
............................................................
طرح کامپیوتر جدید برای کانون رای آورده و به امور فرهنگی ارائه میدیمش.
............................................................
آقای شکوری گفتن از اعضایی که حضورشون توی کانون کمرنگ شده بپرسیم علت چی بوده که ما هم بدونیم.و چه مشکلی وجود داشته آیا. شکور: من مصداق های شالیکار و محبوبی رو عمدا آوردم و این دونفر به نظرم باید بررسی بشن...
...........................................................
 بحث کلاس آموزش صدابرداری هم شد.که آقای شکوری گفتن از نظر اساسنامه ای به عنوان یه پروژه ی کانونی تصویب شده و لی آقای فرامرزی گفتن اینطوری نمیشه گفت برای این پروژه جوشش کانونی وجود داره و گفتن که معتقدن پست اولی که آقای رضایی گذاشتن رای گیری نبوده و فقط یه نظر سنجی بوده.
(خود آقای رضایی هنوز نیومده بودن که از خودشون بپرسیم) وقتی که خودشون اومدن گفتن که پستشون صرفا یک نظر سنجی بوده.و دیگه گفتن که این کلاس درباره صدا برداری صدا گذاری و هر چی که مربوط به صدا میشه هست و کللن گفتن که دوباره میپرسن کیا میخان این کلاس اصلن تشکیل بشه چه با ثبت نام کردن توش چه موافقت با تشکیل شدن و  فقط کمک کردن توش چون معتقد بودن که بچچه ها زیاد به وبلاگ سر نزدن و نظرا کافی نبوده.بچه ها اومدن نظر بدن که آقای همت زاده اسامی حق رای دار ها رو گفتن و این جا کمی بحث شد که کی جق رای داره و اینها .درنهایت رای دادیم و قرار به تشکیل این کلاس شد.و آقای رضایی به من که داشتم می نوشتم اشاره کردن که بنویسم کانونی.ادامه دادن که حالا موافقید سال بعد برگزار بشه؟ که بچه ها گفتن برای تابستون نباشه و همون سال بعد. والبته منظورشون ترم بعد بود ها.
..........................................................
بحث جلسه ی اساسنامه دوباره بالا گرفت که ما چه کنیم یه روز و ساعتی پیدا نمیشه که همه بچه ها بتونن بیان.و آقای شکوری گفتن یه عده ای حتمن باید باشند چون می خوان یه بک گراندی رو بگن که روش بحث بشه و وجود نظرات متعارض لازم هست.که یکی گفت خب ما ازهمین افراد وقت خالی ها شونو بگیریم که از قضا هیچ کدوم هم نبودند توی جلسه.بعد از کللی بحث قرار شد که این جلسه رو به چند جلسه تقسیم کنیم که یعنی اولین جلسه بشه فردا چهارشنبه ساعت 11 و نیم تا دو.که باز هم عده ای بخاطر نمایشنامه خوانی نمی تونستن بیان.
آخر همه ی این ها با خبر شدم که قرار شد پس فردا پنج شنبه ساعت نه صبح توی نگار خونه جمع بشیم و هماهنگی با امور فرهنگی اوکی شده و هماهنگی با حراست هم در حال پیگیری خواهد بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرامرزی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 16:32

خوب بود
ممنون از خانم شاهتوری

جهان چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 22:44

یکی از روون ترین صورت جلسه هایی بود که خوندم...
مرسی زهرا..

زهرا شاهتوری پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 16:19

به جهان:
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد