کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول احراز حق رأی

خانم ماها عسگری مدیر اجرایی کلاس طراحی صحنه

خانم مردیها مسئولیت آرشیو

و امید صفایی مدیر اجرایی تدوین رو هم به لیست اضافه کن.


زین ال و خانم محمد نژاد رو شک دارم که واسه کلاس فیلم نامه که چند جلسه است کنسل میشه کاری کردن یا نه...

اما اگه این دو نفر و هر کس دیگه ای که فکر میکنه کاری انجام داده، با توجه به اینکه من کمتر تو کانکس هستم و از دیدن فعالیت ها غافل، خودشون بیزحمت اعلام کنن.


در ضمن ای مسئول احراز حق رأی!

یکی از دوستان خانم علیپور و جهانی پور که دو جلسه است دارن میان، چرا تو لیست نیستن؟


نظرات 2 + ارسال نظر
مسئول احراز حق رای چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 15:23

توی لیست حضور و غیاب من اسم ایشون ( یعنی خانوم دستخوش ) توی جلسه ی قبل و دو جلسه قبل ترش ثبت شده.. یعنی حضور متوالیا نبوده...
که خودمم فکر میکنم دارم اشتباه میکنم ولی اگه مطمئن هستین که این دو جلسه پی در پی بوده.. بنده گردنم از مو نیز کلفت تر هستش.. و اصلاح میکنم..!!!

چیزی که من یادمه خانم دستخوش تو جلسه ی دیروز و جلسه ی هفته پیشش بودن.
اگه اینطور باشه حق رأی دادن تو این رأی گیری رو دارن.
بازم اگه از خانم جهانی پور بپرسی بهتره.
احسنت به تو با این فعالیتت.

جهان چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 22:47

مستر حق رای که دایی حق رای هم بهتون میگن....
عاطفه دستخوش هم این جلسه بودن هم جلسه قبل..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد