کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری . . .

سلام

من میخوام برای فیلمی که در تابستان می خواهم بسازم رای گیری کنم.

اما نه خودِ فیلمم چون پروژش شخصی است بلکه برای بودجه اش که بیش از دویست هزار تومان خواهد شد.

دوستانی که موافق و مخالف هستن لطفا اعلام کنند.

رای گیری تا جمعه ده صبح ادامه خواهد داشت.



تِمام 

           اسامی حق رای دارها رو تو ادامه مطلب گذاشتم...!! لطفا همه ببینن..!! 

1) عباش  س شکوری  (  )

2) محمد فرامرزی 

3) حسین فلاح 

4) زهرا شاهتوری 

5) پریماه مرادپور 

6) سیما ترابی 

7) بابک رضایی 

8) سارا حنانی 

9) علیپور 

10) پژمان دلیاری               اینایی که آبی کردم.. بر اساس معیار فعالیت , هم حق رای دارن..

11) علیرضا موسوی                  یه جورایی واسه تجلیل بیشتر..

12) ندا لولویی 

13) نعمتی 

14) پریسا جهانی پور 

15) علی ملک محمدی  

۱۶) رامین همت زاده 

۱۷) عاطفه دستخوش


۱۸) امید صفایی 

۱۹) نیلوفر مردیها                                                       فعالین..!!

۲۰) ماها عسگری ( قابل توجه خانوم عسگری...!! )

۲۱) جناب محیط

۲۲) سعید چراغعلی

۲۳) مصطفی عطارپور 


 

                 ( باز هم میگم این اسامی مربوط به کسایی میشه که تو جلسات 19/2 و 26/2 متوالیا حضور داشتند... و معیار فعالیت در صورتی احتساب میشه که فعالیت ما بین تاریخ 26/2 تا 2/3 یعنی جلسه ی بعد باشه....!!  پس لطفا دبیر - مسئولین و مدیران اجرایی دیگه فعالین رو توی پست مجزا با موضوع گزارش فعالیت اعلام کنند..)   

 

        رامینم در پست موسوی

نظرات 16 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر(قربانی) سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 17:58

سلام
موافقم

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 17:58

البته اطلاعاتی که از فیلمت ندادی ولی با این احوال من باهاش موافقم ای کاش یه ذره در موردش بیشتر می گفتی.

مسئول احراز حق رای سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 21:51

آقایون قربانی و پشت مشهدی ، با کمال احترام و عذر خواهی شما عضو نهاد تصمیم گیری نیستید..

رامین بی زحمت حق رای دارهار و اعلام کن زیر همین پست
مرسی
موسویم

جهان سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 23:16

بسی بسیار موافقم....
کمکم خواستید هستم ایشالا...

فرامرزی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 11:16

حــــــــــــــــــــاجی!
چه عجب یه حرکتی زدی!
من فکر نمیکنم مشکلی وجود داشته باشه...موافقم

مسئول احراز حق رای چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 11:23

16) رامین همت زاده خودمو یادم رفته بود..!

مرسی رامین

فرامرزی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 14:51

عباش کیه دیگه؟ معتاد شدی رامین؟





دایی معتاد..!!!

شکورم چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 15:59

رامین!
حرکتت بسیار زیباس
بسیار بسیار زیباس
به عنوان مسول اساسنامه باس بگم در عملیاتی شدن قانون حق رای بسیار زیبا عمل میکنی
آفرین بر تو روزی که زاده شدی و روزی که به درک واصل خواهی گشت
شکور

به پیر کانون ... چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 18:50

قربون دایی... اگه چیزی هم هست از شما یاد گرفتیم...
رامین.

ملک محمدیugdvqh lg; lplnd چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 22:17

lمارم ابی کن مومن سب تا شب تو کانون فعالیت میکنیم

مسئول احراز حق رای پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 01:21

علی جان باور کن کوتاهی از بچه هاس که به من نمیگن... خسته نباشی.. چشم..

مسئول اساسنامه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 22:44

دوستان
پروژه ی پیشنهادی موسوی با یک رای موافق و بدون رای مخالف، تصویب شد

شاید به نظرتون احمقانه بیاد این سبک تصویب، ولی هنوز شما به دکترین حد نصاب من هیچ توجهی نکردید، حتی با برخورد هایی که میشه من رو ازینکه بخوام این ایده رو بیارم تو جلسه مطرح کنم هم منصرف میکنید...پس در حال حاضر یه طرح میتونه با یک رای موافق هم رای بیاره...
مشکل تنبلی اعضای نهاد تصمیم گیریه که یا نمیان تو رای گیری وبلاگی یا اگرم بیان مخالفت یا موافقتشون رو اعلام نمیکنن


بستر و پتانسیل حضور اعضا در تصمیم گیری برای پروژه ی موسوی وجود داشت
و از این راه، سهل تر هم دیگه وجود نداره
اینکه بچه ها تنبلی میکنن و تو رای گیری وبلاگی شرکت نمیکنن نباس باعث بشه که موسوی برای اجرای پروژه اش دچار مشکل بشه
هر کس که به این رای گیری اعتراض داره، باید به خودش اعتراض داشته باشه که چرا تو رای گیری حاضر نشد و با دلایلی که میتونست بیاره، رای سایرین رو عوض نکرد...
ما باید در لوای قانون، آزادی رو حفظ کنیم
و اگه کسی نمیخواد از آزادیش استفاده کنه، حق محدود کردن آزادی دیگرون رو به علت تنبلی خودش نداره...
شکور - مسئول اساسنامه

علیرضا موسوی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 23:36

من واقعا متعجبم از رای ندادن
اونم رای ندادن کسانی که توو وبلاگ با اینکه نظر میزارن و حق رای هم دارن زیر این پست رای نمیدن.بسیار متعجبم.
حاجی خودتم رای ندادی!
عجیبه واسم ...
عجیب

علت اینکه رای ندادم، به خاطر این بود که رایم ممتنعه...
نه موافقم نه مخالفم
قطعا اگه توضیحات بیشتری میدادی، و اعتماد شخص من رو به این جلب میکردی که از یه پروژه ی مثلا 500 هزار تومنی بر میای، با شناختی که نسبت به دید هنریت دارم، رایم مثبت بود
ولی با پستی که نوشتی، من نسبت به اینکه بتونی از پسش بر بیای، مطمئن نشدم
از طرفی، شناختی هم نسبت به اینکه خیلی هم جو زده نیستی و تا حدودی میدونی داری چیکار میکنی داشتم
نه دلیل کافی داشتم برای رای منفی
نه دلیل کافی داشتم برای رای مثبت
و متاسفانه تو این روزها وقت نداشتم که بیام دنبالت ازت بپرسم که دقیقا میخوای چیکار کنی
تو از یه راهکار قانونی استفاده کردی
من که نمیتونستم و نباید جلوت رو میگیرفم تا چند روز دیگه که وقت پیدا کنم بیام ببینم تو چیکار میخوای بکنی
مگه اینکه رای منفی می دادم که اونم بدون دلیل می بود و تا حدی ممانعت از آزادی یه عضو

شکور

علیرضا موسوی جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 00:00

با دو رای فعلا" وقت رای گیری ادامه داره

راس میگی، معذرت
من هم زمان رو فراموش کردم
هم سواد ندارم
درسته، فعلا با دو رای موافق تصویب شده
شکور

Arvin Parsa جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 19:45

آقای موسوی!
اصلا درباره فیلمت هیچ توضیحی ندادی؟
از اونجایی که برای ساختن فیلمت از بودجه ی کانون می خوای استفاده کنی باید خیلی بیشتر و کامل توضیح بدی تا بتونی اعتماد بچه ها رو جلب کنی...!؟!؟!؟

بودجه ی کانون نه
بلکه امکانات کانون که یکیش امکان گرفتن بودجه از امورفرهنگیه...
شکورم...

Arvin Parsa شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 00:41

به هر حال چون داره از سهمیه ی کانون کم میشه به نظر من بودجه کانون محسوب میشه...!

ازین نظر بله درست میگی
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد