کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مـــــــــژده ---------------- مــــــــژده

انقدر خودم ذوق دارم که حیفم میاد با شما تقسیمش نکنم


به احتمال بسیار قوی کانون برای سال آینده میتونه سایت دار بشه.


در حال حاضر شرایطی برای من مهیا شده که اگه همینطور پیش بره من میتونم تو مدت تابستون بشینم و یه سایت شیک واسه کانون طراحی کنم.


دعا کنید بشه که بشه!

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا شاه توری یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 16:48

خیلی ممنون ازینکه ذوقتونو با ما share کردین.

ملک محمدی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 21:06

ماشاالله خانوم جهانی

ممنون ولی چرا؟؟؟؟
یکی دیگه میخواد سایت بزنه واسه کانون من تشویق میشم؟؟؟
چه خوب!!!!
ادامه بدید آقای فرامرزی


جهان

رامین یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 23:19

انشاا... ، مرسی که خوشحالمون کردین..

MAHA دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 07:41

M ER C

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد