کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جدیدترین عضو کانون!!!

من بودم و پریماهِ شیرازی و آقایِ بابکِ رضاییِ فرا دانشگاهی و عمو عطار و مرحوم آقایِ سینا...


بنده مشغول فک کردن و جناب ها عطارپور و رضایی و آقای سینا خان مشغول بررسی سینمای شکیل و زیبای بالیوود با یادی از لوک خوش شانس و سیندرلای مرحوم بودن که...


یکی در نزده اومد تو و انقدر خجالتی بود که دُوید پشت در قایم شد. (اگه درست نوشته باشم)


پریماه خانوم به احترام ایشان زانو در شکم تا کرده و با تمام قوا بر روی صندلی چمباتمه زدند که اِلا و لِلا تا ایشان از پشت در خارج نشوند اینجانب این سختی را بر تن خویشتنم خواهم خریدن و آسایش از خویش سلب نموده تا زمانی که حس کنم آن عضو خجالتی از پشت در خارج آیند و در رفاه و سلامت در کانون جولان دهند.

سخت مشغول مباحثه و گفتگو بودیم با سرکار خانوم که ناگهان....


جناب عطارپور فریاد بر آوردند که آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی بگیریدَش.... موووووووووووووووووووش!!!


در همان حین بنده جهت پذیرایی از این مهمان کوچک خاکستری با دو پا و دو دست و سه پای عاریه دُویدم بیرون که مبادا کانون یارای خدمت به این بزرگوار را نداشته باشد و ما غافل باشیم..    ( از بس که من مهمان نوازم )

در وصف حال جناب سینا و آقای بابک رضایی همین بس که مهمان فلک زده از فریاد های شوق آنان از حضور چنین موجودی در کانون رفت پشت میز کامپیوتر و دیگر خیال آمدن نداشت که ناگهان کانون مَنی ظاهر گشت به نام مجید خان ارشادی و با جارو به حساب مفلوک رسید اما دریغ که موشه رندی کرد و در رفت.

به یاد انشاهای خز و خیل دوران مدرسه قلم را زمین میگذارم و برگی روان از عواطف احساساتی و بهاری را دگر بار ورق زده و می بندم.

و این بود خاطره ی من...


آقای حق رای لطف بفرماین بگن که باید با اعضایی جدید از این قسم که شامل سگ و گربه و لاک پشت و موش و عنکبوت و بچه روباه می شود چه کرد؟؟؟





نظرات 5 + ارسال نظر
zahra shahtoori شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 22:45

کم سعادتی از جانب ما بوده

ehsan شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 22:47 http://roozbarooz.blogsky.com

بسیار جالب انگیز

سارا حنانی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 21:05


خیلی خندیدم پریسا...

خنده بر هر درد بی درمان دواست..

جهان
****
مرسی.البته من درد بی درمون زیاد دارم با یه پست مشکل حل نمیشه
حنانی
_____________
آره بابا خانم حنانی خسته...خانم حنانی تنها...خانم حنانی آقلاداره گدی (از خودم نوشتم، بچه های آذری باید ببخشن)
فرامرزی

آقای حق رای یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 23:22

والا نمیدانیوووم ... باس یه کاری بشه دیگه... تو جلسه ۳ خرداد درباره ی این عزیزان تصمیماتی اتخاذ میکنیم...

maha دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 07:39


hehehe che khob

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد