کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در راستای تجهیز کتابخانه کانون

انواع کتابهای خوب و توپ عکاسی رو گرفتم، و به زودی به کتابخانه ی کانون منتقل میکنم.

کتابهایی مثل:

-اتاق روشن

-درباره ی نگاه به عکس ها

-درباره ی عکاسی

-فلسفه ی عکاسی

-عکاس های معاصر اروپا

-مجموعه ای از بهترین آثار عکاس های معاصر ایران

و یک کتابی به اسم "تو مشغول مردنت بودی (گزیده ای از شعر و عکس جهان)" که خیلی عالیه و ازش سه جلد!!! گرفتم -با پول خودم ها! - و هنوز شک دارم یکیشو بدم به کانون یا نه!



خانم ترابی هم این کتاب هارو گرفتن:

-سینما چیست

-فرهنگ واژگان سینمایی

-چگونه فیلم نامه بنویسیم -سید فیلد-

-هنر سینما

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا شاه توری شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 17:11

شک نکنین .برش دارین بیارینش.چه اسم دیوونه یی داره!!!! من اصلن یه سال به عمرم اضافه شد !اولشم خودم میخونم.

Arvin Parsa شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 20:50

daste goletoon dard nakone...

جهان شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 22:04

با تشکر از هر دو....
خسته نباشید.

علیرضا موسوی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 23:00

عناصر سینما
موج نوی سینمای فرانسه
داستان
راهم به این لیست اضافه کن

سارا حنانی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 21:21

کـــــــــــتــــــــــــــــــاب

بوی کتاب سارا ..بوی کتاب
زهرا ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد