کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و بالاخره معیار جدید...!!!!

اسامی اعضا حق رای دار بر اساس معیار جدید ( یعنی حضور در دو جلسه متوالی و فعالیت ) برای جلسه سه شنبه  19/2/91     


توجه : اصلاحیه در ادامه مطلب ..!!





اسامی دوستانی که در دو جلسه متوالی کانون  ( 12/2/91 و 3/2/91 ) حضور داشتند.. 

1) محمد فرامزی 

2)  ماها عسگری 

3) پریماه مرادپور 

4) تهمینه سلیمیان 

5) زهرا شاهتوری 

6) سیما ترابی 

7) پریسا جهانی پور 

8) بابک رضایی 

9) جواد شالیکاریان 

10) زین العابدینی  (New Design) 

11) آروین پارسا 

12) رامین همت زاده 

   

اسامی دوستانی که تا کنون به عنوان فعالین از تاریخ  12/2/91  تا  17/2/91  در سایت ثبت شده ... ( قابل توجه تمامی مسئولین کانونی عزیز و مدیران اجرایی لطفا اسامی افراد فعال در پروژه هاتون رو در سایت ثبت کنید.. تا حقی ضایع نشه )   

 

1) عباس شکوری 

2) علی آقا محیط 

3) خانوم مردیها

 



با توجه به پیام خانوم حنانی به بنده ... اسامی فعالین کلاس مازیار اسلامی..

۱) فلاح

۲) تقوی

۳) عطارپور

۴) چراغعلی

۵) شاهتوری

۶) حنانی ( مدیر اجرایی )

۷) صفایی ( مدیر اجرایی ) 


و همچنین بنا بر کامنت خانوم جهانی فعالیت این اعضا نیز احراز شده..

۱) عطارپور

۲)مرادپور

۳)توپ شکن 

۴) شکوری ( البته با تردید ..  ) 



                                      دایی رامین  

نظرات 7 + ارسال نظر
فرامرزی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 10:33

زین العابدینی (New Design)

[جهان دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 20:28

عطارپور و مرادپور و توپ شکن و شاید آقای شکوری امروز کمک کردن اگه بازم کسیو یادم اومد فردا قبل جلسه بهتون میگم..

پریسا اون روز خونه تکونی کانون هم حسابه؟خیلی بودیم اون روز
حنانی.
-----------------------------------------
مرسی خانوم جهانی ..

خانوم حنانی باید فعالیت بین جلسه گذشته تا این جلسه باشه...
رامین.
----------------------------------
خب به نظرم یه هفته ازش نگذشته بود!شایدم اشتباه یادمه.پریسا یه هفته ازش گذشته؟زمان چه زود میگذره ها

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شاید آقای شکوری!
موضوع چیه؟
من جارو کردم ولی خوب خیلی زیاد نبود
از نظر من جارویی که من کردم، نمیتونه فعالیت در راستای مسئولیت اساسنامه باشه
پس به نظرم قطعا من زیر مجموعه ی سمت شما فعال نبودم

شکور

شکور دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 23:27

همین احراز حق رای که داری انجام میدی خودش یه فعالیته
تو علاوه بر حضور در جلسه، به این علت هم حق رای داری حاجی
البت فعالیت مسئولین سمت ها و مدیران اجرایی رو دبیر باید اعلام کنه
که نمیدونم چی شده و شنیده هایی شنیدم که
فردا به عنوان یه عضو نظرم رو میدم که در حال حاضر به نظر خودم صلاح چیه برای این معضل انجام بدیم

شکور

شکور دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 23:54

متاسفانه اعلام فعالیت در وبلاگ هنوز جا نیفتاده
نه امید صفایی نه مجید ارشادی فعالیت مربوط به مدیریتشون رو اعلام نکردن
خانم مردیها و خودت هم (رامین) فعالیت های مربوط به سمتتون رو اعلام نکردید
ولی من همش در حال اعلامم
اسد اکبری بنده خدا هم که جلسات رو نمیاد وگرنه کلاس تحلیل رو اون این هفته برگزار کرد
شکورم

شکور دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 23:56

به عنوان مسئول اساسنامه حتی اگه حق رای هم نداشته باشم، به شدت از سخت تر شدن این معیار خوشحالم...
به نظرم اینطوری سیستم مدیریت کانون، عادلانه تر تقسیم میشه
البت تا عدالت کامل بسیار فاصله داریم
ولی خوب به نسبت قانون سابق، این قانون خیلی بهتره
آورین
شکور

جهان سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 09:49

به سارا:
سارا من تو وبلاگ اعلام کردم اما تو قسمت نظرات که اونم واسه هفته ی گذشته محسوب میشه چون اون تمیزکاریه شنبه ی هفته ی پیش انجام شد ...

به آقای شکوری:
evet....

رامین سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 20:19

منظورتونو دقیق نمیفهمم.. من چه فعالیتی رو باید اعلام میکردم... آخه کسی تو حیطه ی مسئولیت من فعالیتی نداشته...؟؟؟

فعالیت خودت رو حاجی
اگه کاری در راستای سمتت انجام میدی، بگو
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد