کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی متاخر از جلسه ی سه شنبه 2/12

این جلسه هیچ نوع رای گیری و مصوبه ای در بر نداشت.


جلسه با عدم حضور شکوری و عده ی زیادی از دیگر دوستان برگزار شد ولی در عوض دو سه نفر از اعضای خوب دیگه رو یعنی مهندس تقوی ، فینی بزرگ و خانم بزرگمنش به خاطر تغییر روز جلسات، تو جلسه داشتیم...


«ضمنا باز هم با اینکه پوزش من زمان رو به عقب بر نمیگردونه و صورتجلسه رو در موعدش تو وبلاگ قرار نمیده، اما عذر من رو لااقل به این خاطر بپذیرید که اگر کوتاهی ای صورت گرفته، به علت نادیده گرفتن کانون و شما عزیزان نبوده

در ابتدا امیر حسین درباره ی کلاس هایی که ممکنه بخواهیم تو تابستون برگزار کنیم صحبت کرد و گفت که میخواد کلاس دیالوگ نویسی رو (با یادم نیست دقیق، فکر کنم تهرانی) برگزار کنه و حتی اگه لازم باشه، خودش به صورت پروژه ی شخصی این کار میکنه.




بعد خانم جهانی پور اعلام کرد که ازین به بعد هرکس از درباز کن ها که نتونست تو زمان خودش بیاد، حتما از قبلش اطلاع بده یا اینکه یه نفر رو به جای خودش بفرسته.




پارسا از به انجام رسوندن مسئولیتش در باب مدیر مالی خبر داد.





رامین همت زاده هم گفت با توجه به تغییر معیار جلسات برای احراز حق رای، به حضور در دو جلسه ی متوالی، دوستان مطلع باشن که از جلسه ی آینده برای احراز حق رای این معیار اعمال خواهد شد.



من هم در مورد طرح ساخت کلیپ هایی که دکتر کاظمی مطرح کرده بود صحبت کردم و اینکه اصلا در حال حاضر چند تا تدوین گر برای این کار داریم؟

که همینجا امیر حسین هم درمورد هزینه های ساخت یک کلیپ و حداقل نرخ هایی که سازنده ها میدن صحبت هایی کرد.




ضمنا من از تغییرات شدیدی در برنامه هام خبر دادم و با توضیح شرایطی که وجود داره و خواهد داشت، گفتم اگه کانون لازم میدونه من از دبیری استعفا بدم. اما دوستان گفتن "بیشین بینیم باو..."

در ادامه ی بحث به این نتیجه رسیدیم که شاید انتخاب یک نایب دبیر که بتونه خلا فیزیکیه منه رو پر کنه میتونه مفید باشه. (گرچه این شخص برای پر کردن خلا ناشی از عدم حضور من، اون هم به لحاظ فیزیکی، قطعا باید از درازای قابل قبولی برخوردار باشه، لااقل طوری که لازم باشه اینطوری نگاش کرد)


عجب حافظه ای پسر! نه بابا! خوشم اومد فکر کنم همه چیز رو گفتم.

نظرات 6 + ارسال نظر
Arvin Parsa یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 19:00

MerC...

شکور یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 19:03

تخلف بود
تخلف بدی هم بود
دلیلت هم موجه نیست
خلاصه ای که الان نوشتی رو میتونستی زودتر بنویسی
و ای کاش ما تو اساسنامه اون مجازات شیرینی دادن رو تصویب کرده بودیم
ای کاش
من سعی میکنم این کارو بکنم
و درمورد تو، عطف به ماسبق بکنم

درمورد عدم حضورت هم من همچنان دارم فکر میکنم که به نظر شخص خودم آیا نیازی به دبیر جدید داریم یا نه

شکورم

maha یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 21:09

eyb nadare

سارا حنانی یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 22:45

این شخص برای پر کردن خلا ناشی از عدم حضور من، اون هم به لحاظ فیزیکی، قطعا باید از درازای قابل قبولی برخوردار باشه!!!
مرسی معیار!
عجب ملاکی واسه انتخاب نائب دبیر!

رامین یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 23:57

و بالاخره.....!!!

فرامرزی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 10:28

به شکوری
جهنـــــم! شیرینی هم میدم.

به حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد