کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بابـــــــــا!!! صورتجلسه چیه؟

آقا من ایندفه به فاصله ی 1 ساعت پس از جلسه صورتجلسه رو آماده کردم و فقط تایپش مونده بود.

اما عصر موقع رفتن از کانکس، تو کانکس جا موند.

فرداش خانم جهانی پور برگه رو پیدا کرده و داده به یکی از دوستان که به من برسونه.

اون دوستمون هم همونجا سرش شلوغ بوده و برگه رو یه جا میذاره که بعدا گم میکنه. حالا دقیقا نمیدونه که گذاشته تو کانون تأتر یا جای دیگه.

منم که با این حافظه ام (که خدایش رحمت کناد!) هرچی فشار میاوردم به مغزم، ریز ماجرا رو یادم نمیومد.

خلاصه امروز هم که پیدا نشد برگهه.

بنا بر این مجبورم هرچی یادم میاد رو بنویسم.

والا شرمنده ی همه هم هستم. اما از طرفی کلی کار عقب افتاده دارم که واسه انجامش به خودم مدیونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد