کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نونوم

دوستانی که می بینن نظرشون تایید نشده، برای پیگیری موضوع با من تماس بگیرن

دوستمون که ملقب هستن به نونوم هم برای نظر تایید نشده شون میتونن همین پیگیری رو انجام بدن


شکور - مسئول وبلاگ

09193499839

نظرات 2 + ارسال نظر
نونوم سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 00:59

اکشالی نداره!!!!!!!لابد قابل تایید نبوده دیگه!!!!!بیخیال.بخندین

نونوم سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 13:31

اینجوری میخواستین جهانی بشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟با این اخلاقتون!!!!!!!چرا نظرامو نمیذارین آخه؟؟؟اصلا تقصیر خودمه قهرم باهاتون.

هر کس تو کانون مسئولیتی داره
یکیش منم که شکورم
مسئول وبلاگ و اساسنامه
یکی از وظایف من تایید نظراته ولی مطابق با مسئولیتی که دارم موظف جلوی عده ای از نظرات رو بگیرم
نظر شما جزء اون موارد نیست
ولی اگه توضیحات من رو بشنوید و نپذیرید، مجبور به تاییدم
در غیر این صورت بدون شنیدن توضیحات بنده، به تشخیص مدیریتی خودم، مانع از تایید اون نظر بخصوص خواهم شد
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد