کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه 3/2/1391

صورت جلسه ی 3/2/1391 بدین شرح است: 

مدیریت اکران شش فیلم ترسناک توسط آقای پشت مشهدی 

تغییر زمان کلاس طراحی صحنه با مدیریت خانم عسگری (9-12 روزهای دوشنبه و پنج شنبه) 

بحث در مورد اکران فیلم هفته ای یک بار به جای شش فیلم در یک هفته به جلسه ی بعد موکول شد.  

خانم جهانی پور: لطفا فیلم های ایرانی بیشتری اکران کنیم. 

مطرح شدن بحث حضور اعضا در جلسات توسط آقای همت زاده( اعضایی که زود جلسه را ترک می کنند و آنهایی که دیر حضور پیدا می کنند، اسمشان نوشته نمی شود.) 

رای گیری برای مسئولیت کانکس انجام شد و در نهایت خانم جهانی پور انتخاب شد. 

آقای شکوری مجوز برای پروژه ای شخصی گرفتند و در مورد کلاس تحلیل روان شناسی گفتند : برای حضور در ادامه ی کلاس ها ایشان را مطلع کنیم . 

تصمیم در مورد شش فیلم به مدیریت خانم ترابی به جلسه ی بعد موکول شد. 

اقای صفایی:کلاس مازیار اسلامی( تبیین نظریه ها و مبانی سینمای مدرن) روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه. 

موافقت اعضا برای تامین بودجه ساخت فیلم از کانون توسط آقای صفایی 

دوستان اطلاع داشته باشید فردا آقای صفایی برای نصب پوستر نیاز به کمک دارند. 

مطرح شدن بحث ساخت کلیپ برای انجمن های دانشگاه و لزوم تعیین سرگروه 

مدیریت اجرایی کلیپ برای یازدهم اردیبهشت (روز معلم) توسط آقای فرامرزی  

مطرح شدن بحث کاندید شدن برای دستیار مدیریت وبلاگ، مسئولیت اساسنامه، دستیار مدیر مالی و...  

زهره عبدالهی

پایان

نظرات 15 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 19:04

با تشکر

سارا حنانی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 21:10

شیوه صورت جلسه نویسی خانم عبدالهی رو خیلی دوس دارم
ساده و روون و جامع
مرسی

ب.رضائی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 21:17

احسنت.من به سرعت عمل شما توی گذاشتن متن صورت جلسه امروز توی وبلاگ افتخار می کنم.چقدر متعهد

رامین یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 21:21

ممنون خانم عبدالهی عالی و کافی بود

مسئول اساسنامه یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 22:55

من سابقه ی کلاس مازیار اسلامی رو خواستم ببینم چون اصلا یادم نیست این پروژه به صورت کانونی تصویب شده یا نه
بالاخره تونستم پیداش کنم
تو صورتجلسه ی روز 90/3/17، به نام «و حالا نتایج رای گیری...» این کلاس به عنوان هشتمین پروژه به تصویب رسیده
از 7 مورد قبلی، فیلمنامه ی مهکام فقط به نتیجه رسیده
به نظر میاد که بین کلاس های فیلمبرداری و تدوین، باید به موضوع کلاس توجه کرد نه استادش پس کلاس تدوین و فیلمنامه انجام شده
فقط مونده کلاس فیلمسازی فرهادی و فیلمبرداری که مث اینکه با پیگیری بچه ها به نتیجه ای نرسیده
ولی یه مشکل بزرگ هست
مشکل اینجاست که این اولویت هایی که گذاشته شده بوده، برای تابستون بوده و نمیشه که تصمیمی که بچه های خرداد سال 90 گرفتن رو به بچه های خرداد سال 91 تحمیل کرد
به نظر خود من هنوز کلاس مازیار اسلامی تصویب نشده و اگه به رای گیری نرسه، فقط میتونه تحت عنوان پروژه ی شخصی انجام بشه


به پست «رای گیری برای کلاس های تابستان» مراجعه کنید
مگه اینکه چیزی هست که من ازش بی اطلاعم

شکور - مسئول اساسنامه

کاظم فاضلی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 23:57

ممنون خیلی خوب بود واسه من که نبودم!
عذر میخوام که بازم نشد بیام معذرت

محمدی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 01:06

آروین پارسا دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 01:50

خیلی از جمع عذرخواهی میکنم اما با توجه به صورت جلسه امروز ظاهرا من امروز حرف نزدمو داشتم گل لقد میکردم...
دوستان حواسشون کجاس؟معلومه هیچکس درست صورت جلسه رو نمی خونه!؟!؟!؟!!!
خوبه براش رایگیری هم کردیم...!!!

خانم عبدالهی نوشته بودن مطلبت رو
اونم با جزئیات
من ازشون خواستم تغییرش بدن
ولی میبینم که کلا حذفش کردن
و نمیدونم چرا این کارو کردن
خواهش میکنم با تغییراتی که پیشنهاد دادم بنویسن

شکور

فربد دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 02:08 http://farbodsfairytale.blogfa.com

از روزهایِ خاصِ زندگی‌م بود روزی که گذشت: انقدر چگالیِ اتفاقاتِ خوب و بد توش زیاد بود که نفهمیدم که آخر و جمع‌بندانه بالاخره خوب بود یا بد بود.

اما از نظرِ کانون‌فیلمی و عباس‌شکوری‌ای اصلن خوب نبود...من، متاسفانه، به خاطرِ بدقولی و بی‌برنامه‌گیِ و "بدی کردنِ" چند نفرِ دیگه، بدقولی، بی‌برنامه‌گی و "بدی" کردم در حقِ کانونم - کانونِ فیلم - و بدتر و بدتر، دوستِ خیلی عزیزم عباس.

دلی از کانون شکسته نشده؛ اما از شکوری چرا؛ آرزوی موفقیت کنید برام در "بندزنی"ش.

اوپس

شکور

شاه توری دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 22:19

آقای پارسا این چ حرفیه آخه

فرامرزی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 23:26

آره منم طوریکه یادم میاد تو این اواخر کلاس مازیار اسلامی تصویب نشده.

فرامرزی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 23:27

آروین نگران نباش صحبت میکنیم اون بخش هم نوشته میشه.

فرامرزی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 23:57

ممنون از خانم عبداللهی
چه سرعتی!

فرامرزی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 23:58

ممنون از خانم عبداللهی
چه سرعتی!
لطفا اون بخشی رو هم که درباره پارسا بود و شکوری درباره اش باهاتون صحبت کرده بود بذارید.

شکور جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 21:40

بابا موضوع بندی کنید
من الان خودم میکنم
ولی خودتون باید این کارو بکنید
موضوع صورتجلسه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد