کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال تستی

عکس زیر متعلق به کدامیک از اعضای کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی می باشد؟

الف- علی محیط

.

.

.


نظرات 5 + ارسال نظر
علی محیط شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 23:17

آقا ما خواستیم تست رو بزنیم گزینه هاش نا خوانا بود
ما درستش می نویسیم

الف) علی محیط
ب) هیچکدام
ج) گزینه الف و ب
د) هر سه گزینه درست هست

به هر حال باید دقت کرد که جواب هر گزینه ای هم باشد، علی محیط و سه گزینه ی بعدی با مک اپل مشکل داره پس گزینه ی الف غلط است
آقا استیو جاپ روحش شاد...... و تنش لرزید......

رامین شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 23:33

آق مهندس خودمونه...

نونوم یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 13:04

والله آدم تو سوالای شما میمونه...میگم خوبه طراح کنکور نشدینا وگرنه من بوشهرم قبول نمیشدم!!!!!
ولی من فک میکنم این عکس باید آقاشکور باشه چون همه ی نظراتو اون جواب میده!!!!!!!!

من مسئول ارتباطات اینترنتی کانون و به تبعش مسئول وبلاگم
برای همین نظرات رو اول من میتونم پاسخ بدم
چون اولین کسی که نظر رو میبینه منم

شکور

نیلوفر مردیها یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 19:11

:دی

فرامرزی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 23:30

مرسی به مهندس آنتی اپلمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد