کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تمدید زمان رای گیری روز جلسات

رای گیری روز جلسات تمدید شد!

لطفا برای رای دادن به اینجا مراجعه کنید.

(آخرین مهلت: ساعت 22 جمعه 8 اردیبهشت)


عجیبه که آدم تو متن پستش به صورت بُلد بنویسه

روزهایی رو که به هیچ وجهی امکان حضور در جلسه ندارید، بنویسید

بعد تو نظرات ببینه نوشته شده «من با فلان روز موافقم» یا «فلان روز خوبه»!

شاید از خودتون میپرسید ...

چه اصراری داره این که اینطوری سوال رو مطرح کنه؟

چرا راحت نمیپرسه جلسه کی باشه؟

بذارید با یک مثال واقعی توضیح بدم...

رامین همت زاده تو نظرات نوشته من با شنبه و دوشنبه موافق ترم.

وقتی این جمله رو در قالب یک رای نگاه کنیم به این معنیست که: «رای من برای روز های جلسه، شنبه و دوشنبه است»

که اگه اینطور باشه، یعنی به هیچ عنوان روزهای دیگه، از جمله یک شنبه رو نمیتونه بیاد.

اما

میبینیم که رامین یک شنبه ها به جلسه میاد و فقط 5 دقیقه ی آخر جلسه رو مجبوره که بره.

بنابراین یکشنبه، جزو روزهایی از هفته اس که رامین ترجیح میده جلسه نباشه، اما اگه باشه با شرایطی که گفته شد میتونه بیاد.

از طرفی مثلا شکوری تو همون نظرات نوشته من ممکنه ازین به بعد، اگه جلسات تو یه روز از روزهای شنبه یا سه شنبه نباشه، نتونم بیام.

با صحبتی که من امروز با رامین داشتم، متوجه شدم تنها روزی که رامین کاملا مشکل داره و به هیچ عنوان نمیتونه بیاد، چهارشنبه است. پس اگه مثلا جلسه سه شنبه باشه رامین باز هم میتونه بیاد، اما این رو تو نظرش اعمال نکرده و طوری رای داده که انگار با سه شنبه مخالفه.

با این شرایط...

وقتی من بخوام رای هارو جمع بندی کنم

رای رامین رو برای سه شنبه رای مخالف محسوب میکنم و ممکنه تو این رای شماری سه شنبه رای نیاره و مثلا شخصی مثل شکوری ازین به بعد از بودن تو جلسات محروم میشه.

به همین خاطر من برای ایجاد یه هماهنگیه بهتر بین همه، طوری که حداکثر افراد بتونن امکان حضور رو داشته باشن، از این نوع رای گیری استفاده کردم.


حالا رای گیری رو به دو علت تمدید میکنم

1- افرادی که تا الان نمیدونستن به چه شکلی رای بدن و اشتباه رای دادن، رای رو اصلاح کنن.

2- افرادی که هنوز فرصت نکردن، بیان رای بدن تا حقی از اون ها هم ضایع نشه.


رای گیری روز جلسات تمدید شد!

لطفا برای رای دادن به اینجا مراجعه کنید.

(آخرین مهلت: ساعت 22 جمعه 8 اردیبهشت)



نظرات 7 + ارسال نظر
شاهتوری شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 18:10

چهارشنبه ها بهیچعنوان نمیتونم بیام فقط!

Ramin شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 21:38

مرسی از اینکه بنده رو مورد مثال قرار دادی
من تنها چهارشنبه رو نمیتونم بیام

نیلوفر مردیها شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 21:57

من روزی نیست که اصلا نتونم بیام ولی یکشنبه نباشه بهتره.

محمدی شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 23:01

با این حساب من همه ی روزها می تونم.....

نونوم شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 23:49

ای بابا شما هنوز گیر این جلسه اید؟؟؟؟؟مگه من نگفتم دوشنبه تصویبه رومو زمین نندازین دیگه!!!!!!
خودمونیما خیلی پرروام نه،تو همه چی دخالت میکنم..........
شرمنده شدم ببخشید

شما تهران نمیاید مشرف شیم به دیدارتون؟
کلا برا همه جالب شده شما چه جور آدمی باید باشید

شکور

پگاه بزرگمنش یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 10:07

یکشنبه و چهارشنبه

نونوم یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 12:49

تهرانم میام...ولی الان میانترمامه...ایشالله مزاحمتون میشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد