کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئول کانکس

مطابق با مصوبه ی جدید، باید مسئول کانکس رو مشخص کنیم... 

دوستانی که توان انجام مسئولیت و همچنین علاقه و تعهد انجام این مسئولیت رو دارن، اعلام آمادگی کنن 

 

شکور - مسئول اساسنامه

نظرات 12 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 10:56

من (پریسا جهانی پور) و پریماه مرادپور توان انجام مسئولیت و همچنین علاقه و تعهد انجام این مسئولیت رو داریم.
پس هر دو به قولی کاندیدای این سمت می باشیم...

زهرا شاهتوری پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 14:09

ولی هر کدوم جدا جدا؟
یا با هم؟

جهان پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 16:24

جُدا جُدا...

پریماه مرادپور پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 21:05

متقاضی رو برم!!!!!!!!!!!! نه! مثل اینکه هیچ کس جز خودم و خودت اعلام آمادگی نمیکنه!!! به پریسا...

نونوم جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 01:03

ماشالله اعتماد به نفس جهان جان

جهان جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 17:23

ببین چقد این اعتماد به نفسه زیاده که این نونومِ بی خبر از همه جام فهمید...

زهرا شاهتوری جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 17:38

یعنی چی که ماشاللا به اعتماد به نفس جهان جان؟؟؟
پریماه آخه کی از شما دوتا لایق تر؟ :دی

زهرا جون شما به اعصاب خودت مسلط باش..


جهان

جهان جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 17:51

به پریماه:
پری تعجب میکنی؟؟؟
مگه نمیشناسی این ملت همیشه آماده رو؟؟
آخه از جونشون سیر شدن مگه بیان قبول کنن این مسئولیتو..
(مزاحی بیش نبود )

فرامرزی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 22:15

من حتی میترسم وارد بخش نظرات این پست شم
نکنه یه وقت کسی فکر کنه من کاندیدام

شاهتوری جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 22:35

حالا که وارد شدین!

نونوم شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 23:23

عامو چتونه صلوات بفرستین...زهرا خانوم ما ی شوخی کردیما چرا جوش میاری آخه...برا پوستت بده نکن اینجور...لایق تر از دوستای شما پیدا نمیشه واقعا...حالا بخند دلمون وا شه.

نونوم سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 20:02

وااااااای جهان خانوم دست شما درد نکنه من تازه این نظرتونو دیدم!!!!!!!!!!!!نونوم بی خبر از همه جا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟من این همه دوستون دارم بهتون سر میزنم هر روز...ناراحتیه خونم بالا رفته دیگه حرفم نمیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد