کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اصلاح موقتی معیار حق رای (= حضور در نهاد تصمیم گیری کانون)

الف: در صورت داشتن یه پروژه ی بزرگ، صرفا حضور در اون پروژه ایجاد حق رای میکنه 

ب: در صورت نداشتن یه پروژه ی بزرگ، یا حضور در دو جلسه ی متوالی  یا انجام فعالیت های دیگه برای کانون که توسط مدیر اجرایی یا مسئول سمت (و بعدا تصویب شده که در غیر این دو مورد، با دبیر) احراز میشه، فرد موفق به داشتن حق رای میشه   

 

 

مسئول اساسنامه

نظرات 2 + ارسال نظر
سوالِ اساسیِ فربد پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 13:52 http://farbodsfairytale.blogfa.com

آیا من الآن، "با همه‌ی این حرف‌ها"، در نهادِ تصمیم‌گیری هستم یا نه؟ به عبارتِ دیگه: آیا من از (و در حینِ) جلسه‌یِ دیگه حقِ رای / حقِ نوشتن در وبلاگ و... رو دارم یا نه؟

توضیحات:
1- من مدتِ یه ماه و نیمی هست که "خواستارِ" این بودن بوده‌ام.
2- من تو جلسه‌یِ قبل شرکت داشتم، تو جلسه‌ی قبل‌ترش نه، ولی تو جلسه‌ی قبل‌تر ترِش چرا؛ همون *جلسه*ای که با این که نیم‌ساعت به طول انجامید *و* من با پرسیدن از حضرتِ دبیر مطمئن شدم که جلسه *هست*، تازه مطلع شدم که "جلسه‌ای در کار نبوده"...مثلِ یک فیلم‌ترسناکِ متاثرکننده...مخصوصن اینکه چون من هنوز نمی‌دونم بالاخره محسوب می‌شم یا نه.
3- عکسایِ فربد و تگرگ و دوستانِ کانون‌فیلمی رو لطفن رد کنید بیاد!:)
4- از آقایِ بذرپاچ خواهشمندم که حضوری از من انتقاد کنن.
5- این توضیحِ یه‌دونه‌مونده‌به‌آخره.
6- این توضیح محسوب نمی‌شه.
7- این توضیح محسوب می‌شه.

فربد

مسئول حق رای : نه فربد جان ، فعلا باید تو جلسه ی بعد هم حضور بهم برسونی تا واسه جلسه بعدش حق رای رو به دست بیاری !!
و البته که حق نظر و پیشنهاد هیچ ربطی به اینا نداره
زامین.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به عنوان مسئول وبلاگ و اساسنامه:
درمورد اینکه حق نوشتن در وبلاگ داری یا نه:
نمیدونم فیلم «ترمینال» رو دیدی یا نه
داستان تو، شبیه داستان ترمیناله
یه خلاء قانونی که تو وسطش گیر کردی
از یه طرف از گذشته یوزر و پسورد رو داشتی
و از یه طرف، یه مدت مدیدی از کانون جدا شدی...
سوالی که اساسنامه بهش پاسخ نداده اینه که کسی که بعد از اینهمه باز میگرده، آیا همچنان حق نوشتار در وبلاگ رو داره یا نه...
مطابق با اساسنامه ی جدید، کسی که با ورود به نهاد تصمیم گیری، حق پست گذاری در وبلاگ رو پیدا میکنه، با خروج از اون این حق رو از دست نمیده
ولی مشکلی که بازم داستان رو به ترمینالی بودن جریان شبیه تر میکنه اینه که این قانون وقتی تصویب شد که تو نبودی
آِیا عطف به ماسبق می شود؟
نمیشه خیلی بحث حقوقی کرد ولی چون عطف به ماسبق شدنش، باعث ایجاد حقوق مکتسبه میشه، و همچنین به نظر نمیاد که یه قاعده ی ماهوی باشه بلکه یه قاعده ی شکلیه، عطف به ماسبق میشه
و تو همچنان مطابق با این ماده ، حق پست گذاری رو داری
ولی نکته ای که باید توجه کرد اینه که از بیخ یوزر و پسورد عوض شده
حالا آیا حق گرفتن یوزر و پسورد جدید رو داری؟
پاسخ دیگه اینجا صریحه
باید دید الان تو نهاد تصمیم گیری هستی یا نه؟
و خوب نیستی
پس نمیتونی یوزر و پسورد جدید رو بگیری تا وقتی که جزو نهاد تصمیم گیی بشی
ولی یوزر و پسورد سابقت پابرجاست
به هر حال پیشنهاد میکنم جلسه ی بعدی رو هم باشی تا قطعا با عضویت در نهاد تصمیم گیری کانون، یوزر اختصاصی خودت رو دریافت کنی
به این شکل حتی با خروج از نهاد تصمیم گیری، همچنان یوزرت رو خواهی داشت
مگه کسی از عملکردت شکایتی داشته باشه که با رای گیری میشه حذفت کرد
میدونم بحث خیلی غامضه
ولی من حواسم هس چی دارم میگم
قربون دایی

شکور

فرامرزی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 00:31

ممنون از اطلاع رسانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد